Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen aan de strip. Alles is op loopafstand. Binnen het hotel zijn genoeg shops en eetgelegenheden. Casino heeft voldoende mogelijkheden. Kamers zijn ruim en schoon. Bedden zij goed. Aanrader. Helaas geen CNN op televisie. Er wordt in het casino nog steeds gerookt.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel doorgebracht. Met 2024 kamers een "baby" volgens de mevrouw aan de balie. Wij hadden een grote kamer en badkamer op 23e verdieping. De ligging aan begin South Strip vonden wij heel prettig. Parkeren is 15 dollar per dag, maar toen wij de dag na aankomst 's avonds met auto naar Fremont Street gingen werd er 30 dollar berekend (>24 uur tussen) en op dag vertrek weer 15 dollar. Bij Il Fornaio''s kun je heerlijk ontbijten en op vertoon kamerpas krijg je twee voor de prijs van een. WiFi is goed in hele complex. Mooie fitnessruimte en lekker zwembad met voldoende bedjes erbij. Natuurlijk zijn er veel mooiere hotels daar, maar gezien de prijs en ligging vonden wij dit een heel fijn hotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Jaren terug voor het eerst geweest en alles is hetzelfde. En dat is nu niet positief. Kamers zijn voor huidige Vegas tijd klein en badkamer is aan vernieuwing toe liever een ruime douche dan een bad waar je in staat. Kluis was dicht bij aankomst, werd snel en adequaat opgelost. Kamer was wel goed schoon.

Als mlife gold gast schijn je een upgrade qua kamer te krijgen. Niets van gemerkt. Lage etage hadden we zonder uitzicht.

Beoordeeld op 13 april 2018 via mobiele applicatie

We zijn twee nachten verbleven in New York New York. Van buiten en de lobby, waarin ook het casino en eettentjes zich bevind, zijn geweldig.
Des te teleurstellender was de kamer. Op zich wel schoon maar simpelweg zeer gedateerd. Vergeleken met de grootte van de kamer een erg kleine en sobere badkamer. Daarnaast hebben we twee keer de desk kunnen bellen omdat de toiletpot verstopt zat. De man van de servicedienst vertelde dat het vaak voorkomt. Schrale troost...dat we niet de enige zijn die regelmatig naar beneden moesten om gebruik te maken van het toilet. Niet comfortabel als je zo’n €180 per nacht betaald...
Daarnaast reizen we met een dreumes; dus hadden een pack&play (babybed) gevraagd. Alles kon en werd binnen een uur geregeld, maar zonder enige aankondiging moesten we $30 per nacht (!) voor een krakend en piepend babybed afrekenen.
Kortom, voor een kamer zonder uitzicht, kleine badkamer, verstopt toilet en gedateerde kamer (en spullen) zonder koelkast of magnetron is ons advies: ga vooral kijken bij New York New York maar zeker niet slapen. We hebben veel betere ervaringen met andere hotels.

Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Ondanks dat in las Vegas alles heel groots is opgezet , voel je je gelijk op je gemak in dit hotel . Het is er gezellig , je kan heerlijk eten , uitgaan , en de kamers zijn erg ruim . Het hotel ligt centraal , heeft een lekker zwembad en als attractie een achtbaan rond het hotel . De kamers zijn rustig en de airco werkt prima .