Beoordeeld op 30 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mega hotel maar dat wist ik voor dat ik boekte al. Het is even een stukje lopen vanaf de parkeergarage naar de receptie. Wij waren direct aan de beurt. Later heb ik er wel een rijen zien staan. Dat snap ik wel als je constant zoveel mensen moet verwerken. In Nederland zou een hele stad vast staan als er in een keer zulke massa's mensen komen. Hier is alles zo weer opgelost. Het is er dus wel druk dag en nacht. Maar volgens mij is dat nou juist LV. Wij hadden een kamer op de 28e verdieping met uitzicht op de strip. Die echt stil is en van alle gemakken voorzien incl. een mega bed. Het hotel vond ik geweldig maar je wordt er wel knetter gek. Een paar dagen is meer dan genoeg. Het is natuurlijk wel leuk dat je in je zwembroek naar een optreden van Afrojack loopt. Eigenlijk is het een overdekte stad in een stad met alleen maar vermaak en ik denk voor iedereen is er wel wat. Alles is er wel behoorlijk aan de prijs. Wat dat betreft kan je beter in de buurt van Fremont street zitten. Wat volgens mij ook de leukste buurt van LV is. En wat is het er ongelofelijk heet. Buiten dan.Binnen is het klimaat perfect. Kortom een mooie paar dagen in een waanzinnig mega hotel.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Schitterend Hotel . Heel duidelijke route vanaf de parkeerplaats. Alles super goed geregeld. Mooie schone ruime kamers. Met fatsoenlijk bureau. Goede service. Zonder meer een aanrader . Hier komen we graag terug

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Groot hotel , dat wisten we, maar een uur in lijn wachten om in te checken vond ik armoedig. Super show van cirqe du soleil in huis ! Lekker gegeten in sportcafé, voor de shops kan je beter naar het Venetiaan gaan. Even wennen voor ons Europeanen ; overal wordt gerookt . Show van Tiësto was zo afgeladen .... niet leuk meer

Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Bij inchecken zouden ze in de Efteling jaloers zijn op de rij. We wilden eerst via mail inchecken maar dit lukte niet. Dus kwamen we in een rij van zeker een uur. Van een kamer was de wc kapot. Je kon niet doortrekken en het water in het bad liep niet weg. Gebeld het zou ong 45 minuten duren. Gelukkig twee kamers dus op de andere kamer gedoucht. Toen we s avonds laat terug kwamen was het wel gemaakt. Van de andere kamer was de la van de kast kapot. Groot en heel massaal.

Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

We verbleven zelf in Monte Carlo, maar omdat daar het zwembad wordt gerenoveerd, konden we zwemmen in het MGM Grand Pool complex.

Het hotel is net een vliegveld, immens en bezaaid met winkeltjes. Wat ons opviel is dat het personeel opgejaagd is en kennelijk daardoor erg onvriendelijk is. En dat is wat mij betreft een van de belangrijkste pijlers van een hotel: gastvrijheid! Deze ontbreekt bijna overal.

Het hotel heeft echt dik punten verloren als het gaat om bescherming van de zon. Nagenoeg geen parasols, en erg weinig schaduw van bomen. Er zijn wel parasols, maar zoals u op de foto's ziet, zijn die voor het personeel. Toen we aangaven dat ik nogal snel verbrand, werd ons aangeraden even een tentje te huren voor maar $400 tot maar $900 per dag. Ze zijn hier echt volledig op hun achterhoofd gevallen. Je kunt ook geen parasols huren of elders liggen. Lig je dan, met 45 graden in de volle zon. Onacceptabel!

Verder loopt het hotel over van volledig losgeslagen dronken jeugd. Verder is de muziek soms bij het zwembad erg hard. Wij vonden het wel gezellig, maar ik kan me voorstellen als je een beetje tot rust wilt komen, dan is dit niet de juiste plek.

Ook zijn we bij de bar opgelicht door het personeel. Je kon een souvenir beker met een frozen cocktail kopen voor $ 24. De barman zei echter dat je met die beker dan vervolgens voor $ 8 een refill kon krijgen. Dat leek ons een goede deal. Toen we echter een refill gingen halen, mochten we $ 17 betalen. Huh? Het was toch $ 8? Nee, zei de oplichter, $18 met de nadruk op 'tien'. Dat klopte dus al niet, want het zou volgens de lijst $17 zijn. Het klopte dus van geen kant.

Conclusie: zoek je rust? Ben je met kinderen? En wil je ook weleens in de schaduw liggen met 45-50 graden? Ga dan absoluut niet naar dit hotel. Je wordt schandalig behandeld. Het hotel is té massaal en zeer gast onvriendelijk. Bah!

Datum van verblijf: juli 2017