12 personen zijn dit hotel aan het boeken
Gratis annuleren tot 28-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
FindHotelUS$ 169
Prestigia.comUS$ 168
getaroom.comUS$ 174
Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Drie dagen in dit hotel verbleven. Super goed hotel voor zo’n lage prijs! Ik zou hier zeker nog een keer verblijven. Niet alleen omdat het goedkoop is, maar ook omdat het personeel super vriendelijk is, de kamers zijn erg groot, schoon, SUPER comfortabel bed, mega TV en ga zo maar door...
niet super ver van De Strip, prima te doen. 5/5!

Datum van verblijf: september 2018
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Las Vegas Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Amber,

Thank you so much for sharing your feedback with us. We are thrilled to know that you enjoyed so many aspects of your vacation with us. We do hope that you allow us another chance to fully exceed your expectations again in the future.

Ray

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Onvriendelijk personeel, slechte service (kamer werd pas na tweemaal melden schoongemaakt), lawaaierige kamer met dunne muurtjes (je hoort de gesprekken van de buren), duur (let op voor de kleine lettertjes over extra taksen en fees, ca. 30 dollar per nacht, die je meteen bij inchecken moet bijbetalen!), slechte wi-fi, ligt helemaal aan het einde van de strip (ver van het centrum en van de luchthaven), kleine badkamer met toilet (ouderwetse douche)

Pluspunten: ruime kamers, goed uitzicht, prima pool en gym, monorail vlakbij, goede airco op de kamer

Volgens mij vind je betere hotels in Las Vegas, centraler op de strip, voor het bedrag dat ik uiteindelijk moest betalen (incl. taksen en fees die bij de kleine lettertjes vermeld stonden bij mijn boeking)

Kamertip: Vraag een single kamer, zonder (te dunne) tussendeur naar de naastgelegen kamer
Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Las Vegas Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018

Kurt P,
Thank you for sharing your feedback with us. It is unfortunate that you did not like the villa that was booked. Please know that we do offer a variety of different villas for our guests to choose from. These villas range in price so perhaps you may be able to find something that works a little better for you and your family. We are glad that you found the nearby monorail to be convenient as it is a quick ride to the main strip. We hope that the next time you plan a vacation, we see you back at another Westgate Resort.

Regards,
Ariel

Beoordeeld op 17 juli 2017

Als je zoals wij via Tripadvisor en Expedia hebt geboekt heb je een goede deal, tenminste als je dan ook het ontbijt inclusief hebt geboekt. Buiten de Strip, maar de Monorail brengt je naar alle plaatsen op de strip.
Hotel is al zo'n 50 jaar oud en dat merk je wel. De verouderde airconditioner werkt prima, maar zorgt er ook voor dat de rooklucht van het casino op veel plaatsen te ruiken valt. Inchecken is een regelrecht drama; wij stonden meer dan 50 minuten te wachten waarna we vervolgens naar de VIP lounge mochten om in te checken. Gedurende ons verblijf hebben we een wachtrij gezien.Tip: ga gewoon direct naar de VIP lounge dan wordt je gelijk geholpen.
Van de 6 liften waren er 2 niet in gebruik, we hebben van/naar onze etage (24) vaak lang tot zeer lang (10+ minuten) moeten wachten.
Ronduit irritant is de constante reclame voor de Sexxy show, in het gebouw, liften zelfs bij de Monorail. Ook irritant is de constante benadering om over te gaan tot timesharing met als lokkertje gratis etenen shows. Doe dit vooral niet, kost je bovendien 2+ uur.
Catering is ronduit achterlijk duur. We hebben het Edge en Benihana restaurant niet eens gebruikt. Ook Sid's cafe is achterlijk duur. Alcohol en andere drinks zijn (veel) duurder dan o.a. op de strip, biertje $7,55 Witte Chardonnay $15,30! en daar komt nog 18% fooi over heen.
Het Fresh buffet voor ontbijt, lunch en diner is inefficiënt, ook hier lang wachten. Vaak zijn de schalen met fruit op, vraag vooral nieuwe. Tip: ga ontbijten tussen 10.30 en 11.00 uur. Keuze redelijk voor ontbijt. Lunch ($26,40 en diner $31,20 niet doen, ook weer veel te duur en als je een biertje wilt komt die er nog bij. Neem vooral een buffet op de strip, die zijn completer en veel beter.
Kamer ruim, King bed geweldig. Airconditioner maakt erg veel lawaai, die hebben we 's nachts uitgezet, temp blijft dan ok. Vraag een hoge etage met zicht op de Las Vegas Boulevard, prachtig uitzicht. Badkamer verouderd. Kamer wel erg lawaaiig, je hoort alles op de gang en bij de buren.
De Prince Purple Reign show is super, zeker als je van spectaculair gitaarwerk houdt.

Kamertip: Vraag een kamer (etages 23 t/m 29) in de central/east toren aan de oostkant, mooie uitzichten
Datum van verblijf: juli 2017
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Las Vegas Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Thank you for sharing your feedback with us. We hope to better impress you in the future.

Nat

Beoordeeld op 20 april 2017 via mobiele applicatie

Snelle checkin met luxe kamers welke elke dag schoon genaakt worden en voorzien van schone handdoeken. Er zijn voldoende restaurants en er is een monorail station. Prima zwembad en bijbehorende bediening en er is een gym (beide op de derde verdieping). Het casino is wel wat beperkt en oud, net zoals de croupiers. Al met al een zeer prettig verblijf in Vegas!

Datum van verblijf: april 2017
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Las Vegas Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2017

Thank you for staying with us. We hope you visit us in the future.

Allie

Beoordeeld op 31 augustus 2016

Kort bezoekje om de omgeving te zien. vanuit dit hotel kan je met de metro naar centrum van las vegas en was erg goed te bereiken. je kan ook lekker eten in het hotel. is wel erg groot maar vriendelijk personeel kan je altijd vragen.

Datum van verblijf: maart 2016
WestgateGuestRels, Guest Relations Manager van Westgate Las Vegas Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2016

Thank you for your feedback. We hope to see you again soon!