“Doenbaar”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Flamingo Las Vegas Hotel & Casino
Beoordeeld als nr. 118 van 265 hotels in Las Vegas
Eco-leadersNiveau Zilver
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 sterren is correct voor dit hotel. Prijs-kwaliteitsverhouding zit goed. Check-in verloopt echter vreselijk. Om 00:00am aangekomen, om 2:15am nog steeds aan het aanschuiven om in te checken. Kamer was heel verzorgd, badkamer misschien iets verouderd. Het zwembad echter laat te wensen over. Wij wilden eens gaan zwemmen maar konden gewoon niet bij het zwembad doordat je ook hier ongeveer 2 uur moest aanschuiven, doordat er een dj was. Dit zou niet mogen, vonden wij. Er moet een apart gedeelte vrijgehouden worden voor hotelgasten die niet aan het feest willen deelnemen. Hebben dus gedurende ons verblijf van 5 nachten geen enkele keer gezwommen.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel hadden wij gekozen omdat het een perfecte locatie heeft op de strip. Dat is inderdaad zo, maar verder zijn wij niet zo over het hotel te spreken. Wij hadden maar kort de tijd in Las Vegas, dus toen wij 2 uur in de rij moesten staan om in te checken was de lol er snel vanaf. Daarnaast komen er veel extra kosten bij voor het verblijven in dit hotel (resort fee en parkeerkosten).

Eenmaal in de kamer bleek het niet goed schoongemaakt, met allemaal haren in de badkamer van vorige bezoekers. 'S ochtends werden we door housekeeping bijna de kamer uitgeschopt terwijl we nog lang niet hoefden uit te checken. Toen we bij het uitchecken weer in de rij moesten staan, was bij ons de maat wel vol. Eens maar nooit weer.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
30 juni 2017 beoordeeld

Wij waren hier met z'n tweetjes om Las Vegas te ontdekken. Het hotel lag midden op de strip, tegenover het Caesar en schuin tegenover het Bellagio. Helaas hebben we van kamer gewisseld, want de airco maakte een ongelofelijk lawaai. Daarna wel een betere kamer gekregen, maar erg ouderwets. Vieze vloerbedekking op de gang, oude zwarte voegen in de badkamer en oud meubilair. De bedden waren wel oke. We zijn door andere hotels gelopen, en wij vonden andere hotels er beter uitzien dan Flamingo. 's Nachts waren er veel dronken mensen. Wij verbleven 3 nachten en 2 daarvan was midden in de nacht het brandalarm ingedrukt en lagen wij 3 uur wakker omdat het alarm door bleef loeien. De prijs was redelijk hoog, maar daarvoor zit je wel midden op de strip.

Kamertip: Zo hoog mogelijk
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
25 juni 2017 beoordeeld

Het is een mooi hotel, wij hadden een prachtige kamer op de 23e verdieping met een geweldig uitzicht. Helaas rook je dat in het casino en hele hotel gerookt werd. Ook op onze rookvrije kamer hing een rokerslucht. Ook werden er camouflagereukjes door het gebouw verspreid. Jammer, hierdoor niet voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Heb je last van je luchtwegen, ga dan niet naar dit hotel. De hogere verdiepingen hebben geen last v ...
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1 dag geweest in Flamingo op de 9e verdieping aan de strip kant. Veel lawaai s'nachts van auto's en machines (airco) voor algemene ruimten. Kamer was oke.
"Gratis" wifi, totdat we na 9 uur s'ochtends op de dag van vertrek nog op internet zaten kregen we $14.95 op de rekening...
Ook voor parkeren moet je betalen $8 per dag.
Om deze redenen zou ik dit hotel nooit meer boeken. Er zijn zat goede hotels aan de strip waarbij wifi en parkeren echt gratis is.
Ook wilden we iets drinken in de bar maar na 15 min nog niemand iets aan ons gevraagd of we iets willen drinken.
Wij komen hier niet meer terug, niet gastvrij genoeg.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm groot hotel.
We kregen eerst n kamer met een queen size bed maar met 4 is dat wat klein. Zonder problemen kregen we daarna een kamer met 2 Queens. Ik dacht ook dat ik die geboekt had.
Kamer heeft fijn koelkastje zodat je wat eten koel kon houden. Niet in t hotel gegeten ivm weinig positieve reviews hierover. Wij zijn gewoon bij de supermarkt brood en beleg gaan halen. Veel goedkoper (4 broodjes bij de Subway waren 50€!!) en geen gezeur vd kids dat ze t niet lusten.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
14 april 2017 beoordeeld

Leuk hotel op top locatie heel centraal gelegen in het midden op de Strip met vriendelijk personeel, en ruime schonen kamers, goede bedden en een aantal leuke restaurants en vriendelijk personeel zeker een aanrader.

Kamertip: Denk dat alle kamers op zich goed zijn op de tuin kant heb je mooi uitzicht en iets rustiger
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Las Vegas bekeken
Excalibur Hotel & Casino
nr. 109 van 265 in Las Vegas
4.580 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Flamingo Las Vegas Hotel & Casino geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Flamingo Las Vegas Hotel & Casino

Adres: 3555 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Nevada > Las Vegas
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 25 eco-hotel in Las Vegas
Nr. 47 spahotel in Las Vegas
Nr. 59 casinohotel in Las Vegas
Prijsklasse: €62 - €224 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Flamingo Las Vegas Hotel & Casino 3.5*
Aantal kamers: 3642
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Ctrip TA, Agoda, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Flamingo Las Vegas Hotel & Casino met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Flamingo Las Vegas Hotel Las Vegas
Flamingo Las Vegas Hotel And Casino
Flamingo Hilton Las Vegas
Las Vegas Flamingo

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?