31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel hadden wij gekozen omdat het een perfecte locatie heeft op de strip. Dat is inderdaad zo, maar verder zijn wij niet zo over het hotel te spreken. Wij hadden maar kort de tijd in Las Vegas, dus toen wij 2 uur in de rij moesten staan om in te checken was de lol er snel vanaf. Daarnaast komen er veel extra kosten bij voor het verblijven in dit hotel (resort fee en parkeerkosten).

Eenmaal in de kamer bleek het niet goed schoongemaakt, met allemaal haren in de badkamer van vorige bezoekers. 'S ochtends werden we door housekeeping bijna de kamer uitgeschopt terwijl we nog lang niet hoefden uit te checken. Toen we bij het uitchecken weer in de rij moesten staan, was bij ons de maat wel vol. Eens maar nooit weer.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
30 juni 2017 beoordeeld

Wij waren hier met z'n tweetjes om Las Vegas te ontdekken. Het hotel lag midden op de strip, tegenover het Caesar en schuin tegenover het Bellagio. Helaas hebben we van kamer gewisseld, want de airco maakte een ongelofelijk lawaai. Daarna wel een betere kamer gekregen, maar erg ouderwets. Vieze vloerbedekking op de gang, oude zwarte voegen in de badkamer en oud meubilair. De bedden waren wel oke. We zijn door andere hotels gelopen, en wij vonden andere hotels er beter uitzien dan Flamingo. 's Nachts waren er veel dronken mensen. Wij verbleven 3 nachten en 2 daarvan was midden in de nacht het brandalarm ingedrukt en lagen wij 3 uur wakker omdat het alarm door bleef loeien. De prijs was redelijk hoog, maar daarvoor zit je wel midden op de strip.

Kamertip: Zo hoog mogelijk
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
25 juni 2017 beoordeeld

Het is een mooi hotel, wij hadden een prachtige kamer op de 23e verdieping met een geweldig uitzicht. Helaas rook je dat in het casino en hele hotel gerookt werd. Ook op onze rookvrije kamer hing een rokerslucht. Ook werden er camouflagereukjes door het gebouw verspreid. Jammer, hierdoor niet voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Heb je last van je luchtwegen, ga dan niet naar dit hotel. De hogere verdiepingen hebben geen last van lawaai van De Strip.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1 dag geweest in Flamingo op de 9e verdieping aan de strip kant. Veel lawaai s'nachts van auto's en machines (airco) voor algemene ruimten. Kamer was oke.
"Gratis" wifi, totdat we na 9 uur s'ochtends op de dag van vertrek nog op internet zaten kregen we $14.95 op de rekening...
Ook voor parkeren moet je betalen $8 per dag.
Om deze redenen zou ik dit hotel nooit meer boeken. Er zijn zat goede hotels aan de strip waarbij wifi en parkeren echt gratis is.
Ook wilden we iets drinken in de bar maar na 15 min nog niemand iets aan ons gevraagd of we iets willen drinken.
Wij komen hier niet meer terug, niet gastvrij genoeg.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm groot hotel.
We kregen eerst n kamer met een queen size bed maar met 4 is dat wat klein. Zonder problemen kregen we daarna een kamer met 2 Queens. Ik dacht ook dat ik die geboekt had.
Kamer heeft fijn koelkastje zodat je wat eten koel kon houden. Niet in t hotel gegeten ivm weinig positieve reviews hierover. Wij zijn gewoon bij de supermarkt brood en beleg gaan halen. Veel goedkoper (4 broodjes bij de Subway waren 50€!!) en geen gezeur vd kids dat ze t niet lusten.

Verbleef: april 2017, reisde met familie