Monique P
Almere, Nederland

Prima

4,0 van 5 bollen6 jun 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Voor weinig geld heb je een mooie kamer met koelkast. Het hotel bevind zich midden in Fremont street dus avonds gezellig met bars, eetgelegenheden, diverse casino’s
Geluidsoverlast van buiten is tot maximaal 1 uur en op de gangen of kamers naast je hoor je niets. Hotel beschikt over diverse restaurants en gratis parkeer gelegenheid. Bus naar de strip stop voor de deur

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Elizabeth B, Social Media Coordinator van Four Queens Hotel and Casino, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 25 jun 2019
Thank you for such a wonderful review!
Exterior
  • travelup.com
5.9 km van Four Queens Hotel and Casino
Meer hotels in Las Vegas bekijken
Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Wederom boekten wij dit hotel in fremontstreet las vegas.
Kregen een upgrade van de kamer van noord naar zuid toren.
In tegenstelling tot vorig jaar was er dit jaar GRATIS wifi in alle kamers en zeer snel. Dit hotel is een van de weinige die GEEN resort fee heffen bovenop de kamer prijs. Parkeren is ook gratis , vraag wel een uitrijkaart bij de vriendelijke receptionisten. Al met al wederom zeer tevreden na 15 dgn verblijf. Komen zeker nog terug . Alle lof .

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 2 juli 2018

Ook vorig jaar had onze touroperator dit hotel geboekt. We kregen toen een kamer aan Freemontstreet en uitzicht op het dak van deze straat. Geen uitzicht dus, maar voor een nacht accepteer je dat. Nu bleven we 2nachten. Echter het lawaai dat ook s,nachts doorgaat is verschrikkelijk. Geen oog dicht gedaan. Met deze ervaring vroegen we dus bij het inchecken een kamer aan de andere kant van het hotel dus niet aan Freemontstreet. De baliebeambte reageerde nauwelijks en gaf ons de keycard. Is this on freemontstreet? Yes sir, was zijn reactie. Hij kon vooraf niets garanderen. We vroegen de manager. Deze deed ook moeilijk maar met wat extra volhouden over de slapeloze-nachtervaring ging ze overstag. Wel mochten we $ 45 omboekingskosten betalen. pffff. Chantage, maar je accepteert uiteindelijk.

Kamertip: Neem geen kamer aan Freemontstreet. Veel herrie.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 26 november 2017

Wij waren hier in september 2017. Eerst 5 dagen na een rondreis notens 4 dagen.
Men was bijna klaar met een renovatie van de kamers. Ik kan zeggen dat die keurig gedaan zijn. Kamers zijn ruim , heel mooie badkamer met modern sanitair , fijne douche met grote douchekoppen en aparte straal douches. Bedden zeer goed , fijne grote televisie , mocht je die willen kijken. En boven al gratis parkeren en geen resortfee !
Jammer dat er geen WiFi is , maar aan de overkant bij Fremont kin je gratis WiFi gebruiken in het casino. In de kamer een ruime kluis waarin makkelijk een laptop past.

Kamertip: Boven de 10e etage. Anders te laag tov fremontstreet
Datum van verblijf: september 2017
Michele R, Manager van Four Queens Hotel and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2017

Great review and very descriptive. Thank you for choosing to stay with us and we hope that you visit us again next time in our wonderful little city. Thank you for your review.

Beoordeeld op 16 juni 2017

Tesamen met mijn vrouw hier 1 nacht verbleven als afsluitting van een 4 weken rondreis. Wij kregen een gratis upgrade naar een suite waardoor we een ruime kamer met zithoek en enorm bad hadden. Kamers zijn wel gehorig al vermoed ik dat het geluid van Fremontstreet in alle hotelkamers hoorbaar is. Kamer was schoon en netjes. Alleen het aan en uitschakelen van de verlichting naast de bedden bleek lastig. De knopjes waren enigzins lam en daardoor was het even je best doen voor de lampen het deden.
Aanwezige personeel zeer vriendelijk. Bij het uitchecken konden we gebruik maken van de Limo van het hotel voor de rit naar het vliegveld. kosten ongeveer gelijk aan een gewone taxi.

Kamertip: De noordkant is zeker lawaaierig omdat je dan aan de fremontstreet zelf ligt.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 26 oktober 2016

Ietwat gedateerde kamers in een opgeknapte Fremont Street. Op avond in het weekend is het er erg levendig. Doordeweeks hebben we geen ervaring mee.
Je moet altijd door het Casino voor je naar je kamer kunt. De lift is in het Casino.

Kamertip: We sliepen op de 11e verdieping en hadden geen last van het omgevingslawaai.
Datum van verblijf: september 2016