Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

we hadden online geboekt en blijkbaar was dat in een van de kleine zijgebouwen , soort van motel. dat zagen we helemaal niet zitten en konden voor 7 euro in kamer in de hightower krijgen. prima kamer. niets op aan te merken.
het is overal aanschuiven, bij het parkeren, bij inchecken, bij de liften, bij de taxi's, aan de restaurants, dus voorzie voldoende tijd ( geldt voor heel las vegas)

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2018

Een goed hotel. Met casino, winkels, restaurants en overige eet en drink gelegenheden. Niet het allermooiste hotel in Las Vegas, maar dat houd de prijs ook weer aan de billijke kant. De strip in Las Vegas is erg lang. Gelukkig ligt Circus Circus een beetje centraal

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mijn vriend zijn hier een nacht verbleven tijdens ons tripje naar Las Vegas. Het is een prima hotel; kamers zijn schoon (ruikt wel naar rook o.i.d.), bedden liggen goed, voldoende faciliteiten en erg goedkoop. De ligging is ook prima; met een taxi met je met een minuut of 5 bij de grotere hotels en casino’s aan de strip. Het hotel is ook erg kindvriendelijk en het personeel is erg aardig. We zijn hier inmiddels twee keer geweest en zouden zeker weer terugkomen bij een volgend bezoek aan Vegas.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

We hadden onze reservering van de huurauto niet goed ontvangen op de mail en Mike van de reservering en informatie heeft voor ons naar Nederland gebeld en voor een uitgeprinte versie van onze avis huurauto geregeld. Top service

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Grote voordeel was de locatie aan de strip en de voorzieningen voor kinderen. Als je het niet erg vind om in te leveren in luxe, is Dit een prima hotel.
Wij waren met een groep van 13, met de hele familie. Het hotel was ok, rustig, weinig poespas. Voor de kinderen wel veel te doen met een gratis zwembad met waterslides.
De service was wat matig en de kamers waren netjes maar een beetje vergane glorie. Oude CRT tv's etc, wel grote bedden en (luidruchtige) airco.

Datum van verblijf: juli 2018