38 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 29-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 30-10-21
Hurb
Gratis annuleren tot 30-10-21
Hotels.comUS$ 152
Trip.comUS$ 310
Agoda.comUS$ 152
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik (beiden 25 jaar) stonden nabij het casino om te besluiten of we eerst wat wilden gaan gokken, of eerst een drankje wilden drinken bij de bar. Hier kregen we echter niet lang de tijd voor, omdat na enkele minuten een medewerker van de bar achter ons op niet zo vriendelijke wijze verzocht om door te blijven lopen of het casino te verlaten. Mijn vriend en ik waren ons uiteraard van geen kwaad bewust omdat we beiden ruim meerderjarig zijn. De man zei vervolgens dat minderjarigen niet naar hun ouders mogen kijken vanaf de zijkant van het casino. Mijn vriend en ik waren echter samen op vakantie, inclusief huurauto en eigen hotelkamer dus legden we hem uit dat we beiden 25 zijn. De man lachte ons uit en zei: no way, jullie lijken wel 15 haha. Mijn vriend en ik lijken inderdaad wat jonger dan dat we zijn, maar 15 is zeker overdreven. De medewerker had ook gewoon eerst ons id kunnen vragen voordat hij zijn vooroordeel ventileerde. Vervolgens hebben we de rest van de tijd die we in het casino gespendeerd hebben om de 3 meter ons paspoort moeten laten zien. In andere casino’s hebben we hier geen last van gehad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel is aan de strip in het midden, dus heel centraal gelegen. Dat is fijn omdat je dan buiten het hotel van alles om je heen hebt. Dit hotel hebben we ook gekozen vanwege het grote zwembad. En dat klopt ook. Het zwembad is een van de grootste van vegas. Alhoewel het rond het middaguur te heet werd was het in de ochtend heerlijk wakker worden in het zwembad. Het hotel heeft verder alles, masr dan ook echt alles wat je wilt. Grillrestaurnts (24/7!), Nobu, Hells kitchen, en nog zeker tien andere plekken waar je kan eten. Ook is er ern buffet restaurant waar je voor ongeveer 30 usd pp fantastisch kan ontbijten. Maw het kost allemaal bakken met geld, hpu daar in Vegas rekening mee, maar dan heb je ook wat!

Datum van verblijf: juli 2018
Adam M, Director of Hotel Operations van Caesars Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018

Dear Guest,

Thank you for staying with us at Caesars Palace and for taking a moment to share a review of your recent stay with us. Our team members strive to offer outstanding service with a genuine spirit of warm hospitality, and we appreciate your compliments for them as well as your praise for our beautiful grounds and AAA Four Diamond amenities.

Please do think of us when planning your next travels to Las Vegas, and we look forward to having you back again for your next incredible visit.

Warm regards,

Adam Miller
Director of Hotel Operations

Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel om te zien. Het is erg groot, zoals vrijwel alle hotels op de strip. Dat maakt het allemaal wel onpersoonlijk. Centraal gelegen op de strip. Mooi zwembad waar je redelijk rustig kan liggen. De kamer die wij hadden stelde niet veel voor. Beetje oud, wat oubollige inrichting. Verder is het hotel zo groot dat ik altijd moet zoeken naar de kamer.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 14 februari 2018

Wat een geweldig hotel, Niets is te gek!
Alles was heel schoon en erg luxe. in het hotel zelf liggen zelfs een overdekt winkelcentra met de meest dure winkels.

Met al je vragen werd je uitstekend geholpen door Guest Services, Wij hadden een Limo geboekt voor 1 uur op de strip (80$). ook nog een aantal tips van huh mogen ontvangen.

Al met al een geweldig verblijf gehad door Caesars Palace LV

Kamertip: Als jullie gaan voor een speciale gelegenheid, bijvoorbeeld trouwdag altijd van te voren aangeven. Wij kregen gratis kamer upgrade!
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 20 januari 2018

Als docent geschiedenis heb ik mij vijf dagen weer in het oude Rome gewaand. Niet alleen is dit hotel helemaal in de stijl van het oude Rome opgezet, maar ook de decadentie van de oude Romeinse stad is hier volop aanwezig. Genieten dus.
Onze kamer was groot, voorzien van een zeer ruime badkamer met een gescheiden toilet en was zeer netjes en werd ook dagelijks schoongemaakt.
Het personeel was echt vriendelijk (dus niet gemaakt vriendelijk). Wij hebben ons uitstekend vermaakt zonder dat we de gokkasten hebben aangeraakt. Zal hier absoluut nog wel een keer weer terug komen.
Service is ook geweldig. Ik was mijn accu's van de foto- en videocamera vergeten maar had ze binnen een week terug in Nederland. Niets anders dan lof.

Datum van verblijf: oktober 2017