7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben je op zoek naar de ultieme la Vegas beleving dan zou ik hier absoluut naar toe gaan! Zeer imposant hotel dat aan alle stereotypen die iemand van las Vegas kan hebben voldoet! Ook als je hier niet slaapt moet je er zeker even langsgaan!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al deze jaren nog steeds een fantastisch hotel. Het ademt het oude Rome uit en het Forum is geweldig. De keuze aan restaurants is goed en de uitstraling is perfect. In de afgelopen jaren is behoorlijk bijgebouwd.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft gewoon alles! Het is gigantisch groot. Wij verbleven in de forum tower en waren geregeld verdwaald omdat het zo groot was. Personeel is vriendelijk en heeft een goede service. Een nadeel van het hotel is het parkeren dat is 10€ per dag. Voor de rest is het alleen maar genieten zo meteen aan de strip

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
4 oktober 2016 beoordeeld

Heel mooi en groot hotel met een prachtige kamer in de Tower...
Alle luxe was aanwezig in de kamer alleen best niet proeven van de minibar ( duur)
Hotel ligt in de strip en is centraal gelegen.
Gratis parking is een pluspunt.
Hebben gegeten in restaurant van Gorden Ramsay in het hotel en de prijs viel heel goed mee.
zijn er 3 nachten gebleven terwijl we route 66 deden en het is meer dan genoeg om alles te zien.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is enorm groot en er is van alles wat te doen. Wij hadden een mooie en ruime kamer, met alles er op en er aan. De resort-fee is wel vrij duur, lijkt na check-out. Alsook het eten en drinken. Het ontbijtbuffet is gigantisch en lekker, maar dat mag dan ook wel voor 35dollar per persoon. Gratis parking is mooi meegenomen in een dure stad als Vegas. De airco staat wel steeds vrij hard, waardoor het soms koud aanvoelt. Alsook de muziek staat overal (restaurants, zwembad,..) zeer luid.

Verbleef: september 2016, reisde met familie