111 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 214
FindHotelUS$ 219
travelup.comUS$ 230
Beoordeeld op 6 november 2018

Bij het aankomen kan je de fonteinen bewonderen. Een fantastisch schouwspel. Binnen in de lobby grote bloemstukken, een kleurrijk plafond en verder kan je een enige botanische tuin bewonderen die binnen in het hotel ligt en minstens 4 keer per jaar van thema veranderd.

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier 2 overnachtingen geweest en wat hebben we genoten. Wat een prachtig hotel! Zeker een aanrader. Prachtige ruime kamer. Het heeft een enorm luxe uitstraling. De medewerkers zijn enorm heb behulpzaam.

Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het is een heerlijk hotel met prachtige kamers. Wij hadden een king site kamer aan de kant van de fontein. Heel goed bed, zeer ruime badkamer alles goed schoon. Enige minpuntje is geen koffie/thee op de kamer. Groot zwembad met redelijk aantal ligstoelen. Vriendelijk personeel. Het hotel is wel aan de dure kant in vergelijking met andere hotels aan de strip waar we eerder zijn geweest, maar je krijgt er ook wel wat voor.

Beoordeeld op 14 september 2018

Ben net terug van drie dagen Las Vegas en we verbleven in het mooie Bellagio.We hadden de Penthouse suite wat een luxe.Alles over de top.Heerlijke zwembaden het was alleen erg heet, het was om 7 uur al druk en tegen een uur of 11 was het niet meer uit te houden, dus dan lekker de airco in en van hotel naar hotel te lopen om alles te bekijken.het buffet in Bellagio zeker een aanrader !!! Ik kan gewoon geen minpunten opnoemen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Beste hotel ooit. De sfeer is overweldigend leuk in de lobby en tevens ook de casino( waar je binnen mag roken nog een pluspunt) wil je iets drinken in het casino ze brengen het je en je mag geven wat je wenst. Als kamer hadden we penthouse met zicht op de fonteinen is fantastisch zelfs je gordijnen gaan automatisch dicht Ik ben verliefd geworden op las Vegas. Was onze eerste keer maar zeker niet onze laatste.

Datum van verblijf: september 2018