Beoordeeld op 5 januari 2017

wij hebben 2 nachten doorgebracht in dit hotel/casino kamer waren ruim voldoende goed schoongemaakt en rustig op de gangen. het hotel ligt zeer centraal op de Strip je loopt naar buiten en staat gelijk tegen over de fonteinen van Belagio (s'avonds er leuk om te gaan kijken) buiten wel veel clippers (mannen die kaartje in je handen proberen te drukken om vrouwen aan te prijzen) hierbij gewoon doorlopen en geen aandacht aan geven mits je er interessen in hebt. al met al een prima en zeer goed hotel.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juni 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn hier nu 2x geweest en iedere keer bevalt het goed! Hotel ligt erg centraal. Prijs is prima resort fee zit ook gratis ontbijt van Starbucks in twv 9 dollar per persoon per dag. Faciliteiten zijn top!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 juni 2016 via mobiele applicatie

Alles was hier in orde mooie kamer, vriendelijk personeel, veel restaurants van alle prijs categorie .
Alleen het zwembad viel wel tegen
Kort aan de fashion mall waar leuke winkeltjes zijn en waar ook een booth is voor verschillende tours in vegas.
Luide muziek maar dat past hier wel

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 juni 2016 via mobiele applicatie

Super leuke lokatie aan de strip... Wel jammer dat er voor veel extra betaald moet worden... Bij een standaard boeking kom je niets te kort, maar een bedje aan t zwembad is al niet van toepassing... Lokatie maakt echter wel heel veel goed. Hotel is verder prima in orde, wel wat gedateerd aan t raken.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 mei 2016

Inchecken ging snel. Parkeren (huurauto) kan gratis, naast het hotel. Het is nog wel een stukje lopen naar de lobby op de begane grond.

De kamer was prima en groot: 2 queen-size bedden voor ons gezin (2 volw, 2 kleine kind.), kastruimte, zithoekje voor 1 persoon, TV, een mooie, grote badkamer. Het uitzicht, vanaf de 29e verdieping, over een deel van Las Vegas was erg mooi (vooral zonsopkomst).

Het ontbijt stelde helaas niks voor, dat was dan ook erg teleurstellend. Met twee bonnen (alleen voor de volwassenen), van ieder 9 dollar, konden we bij de aanwezige Starbucks iets halen. Ter indicatie: een koffie en een croissant is samen al 9 dollar, exclusief tax! Naast Starbucks zat overigens ook een eetgelegenheid met de mogelijkheid om onbeperkt pannenkoeken te eten voor iets minder geld.

Kamertip: Boek geen ontbijt, ga gewoon lekker zelf iets in de buurt halen.
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie