27 april 2018 beoordeeld

ik heb hier voor een conferentie 6 nachten mogen slapen. Ik had een mega grote kamer (was een standaard suite) die werkelijk van alle gemakken was voorzien. 2 grote TV schermen en zelfs een derde in de badkamer. Het bed was prima en de kamer schoon. De Wifi werkt ook goed. Het hotel is ingericht op gokken en conferenties en daarom erg groot. de restaurants zijn prima, het zwembad was heerlijk. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er beter kon. Het is wel erg massaal en daarom geen 5 sterren beoordeling van mij. In het weekend veel stacknights en trouwerijen. Ben zelfs een keer verdwaald in mijn zoektocht op op de strip buiten te komen (Via het Venetian hotel) . zeker een aanrader

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
19 januari 2018 beoordeeld

The Palazzo is een van de betere hotels in Las Vegas. We hadden een kamer wat hoger in het hotel en het uitzicht was echt prachtig. Kamer is van binnen erg luxe en mooi ingericht. Zeer ruim en een gigantische marmeren badkamer! Het personeel was erg vriendelijk en het heeft een mooi zwembad. Met andere woorden, een top hotel!

Kamertip: Vraag naar een kamer die wat hoger zit, prachtig uitzicht!
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Roi E, Guest Relations Manager van The Palazzo Resort Hotel Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2018

Dear Jordi H,

Thank you so much for the review that you have shared with us on TripAdvisor. I am happy that you found the resort beautiful and thoroughly enjoyed your suite. I do hope that you will return again in the future. It would be a pleasure hosting you again!

Kind Regards,

Roi Ebalo
Hotel Manager – Guest Relations

25 december 2017 beoordeeld

Perfecte ligging op de Strip waardoor alles op loopafstand is. Heerlijk ontbijt, prachtige kamer, vriendelijk personeel. Het is gigantisch en heeft alles wat je in Vegas mag verwachten. Jammer dat we geen tijd hadden om in een van de zwembaden te duiken, ze zagen er zeer verleidelijk uit!

Kamertip: Kamers met uitzicht op de strip!
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie zouden we 2 nachten verblijven, maar de kamer was echt super dus hebben we besloten om een nacht bij te boeken. De receptie kon de prijs van booking.com niet matchen dus hebben we via booking.com gereserveerd en hebben ze bij dr receptie die boeking gekoppeld aan de bestaande reservering. Het hotel is super mooi en heeft meerdere zwembaden. Er is voldoende te doen in het hotel, Het hotel is namelijk gekoppeld aan the venetian. Het hotel ligt een beetje aan het einde van de strip maar alles is makkelijk te wandelen. Kortom een top hotel van alle gemakken en luxe voorzien

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al veel voorpret gehad toen wij dit hotel boekten en dat was terecht. Dit is een waar paleis waar je verdwaald zo groot is het. The Palazzo is verbonden met Venetian, een ander mooi hotel en behoren bij elkaar. De suite die wij hadden was prachtig, ruim en schoon. Ik kreeg de indruk dat alles goed werd onderhouden want niets zag er oud uit. Restaurants zijn ruim aanwezig, 40 eetgelegenheden in totaal en voor iedereen is er wat te vinden en ook nog betaalbaar. Parkeren is gratis en plek is er ruim aanwezig. Als ik een puntje van kritiek moet geven is dat wij soms laat in de middag terug kwamen en de kamer nog niet was opgeruimd en schone handdoeken had maar dat is dan ook het enige. Zou hier zeker weer naar toe gaan.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Roi E, Guest Relations Manager van The Palazzo Resort Hotel Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear Daniel05071965,

Thank you for your feedback. Judging by your review, I would say you thoroughly enjoyed your visit with us. I appreciate your lovely review and am delighted to hear that you enjoyed your stay. I look forward to your return visit.

Kind Regards,

Roi Ebalo