5 april 2017 beoordeeld

heel onduidelijk bij aankomst waar je moet zijn, geen aanduiding waar in te checken, je loopt wat verdwaalt tussen de vele slots.
Daarna weinig uitleg wat er allemaal was te doen in het hotel of de omgeving, zelf alles wel via internet kunnen opzoeken doch een beetje uitleg had veel tijd bespaard, ook de infofolders op de kamer waren te beknopt.
Nette kamer, proper, verzorgd, niets op aan te merken. Via site dan zelf gevonden.
Je moest nog een behoorlijke hotelfee betalen van een 35/per dag voor fitness/zwembad en internet gebruik, doch iedereen kon bij het zwembad terecht, er was geen controle.
Ondanks de 11e verdieping nog best veel lawaai van straat
Tip: raak niets aan van de minibar of wat er boven staat, zeer gevoelige sensoren waardoor het snel op de rekening te staan komt

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
SLSLasVegas, Public Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2017

Dear Slot86, We stellen uw feedback als we het gebruiken om te blijven groeien! Zorg ervoor dat u volledige informatie over de eigenschap is van vitaal belang om uw volledige genot van het, zullen we ervoor zorgen dat deze informatie door te geven aan de bevoegde diensten. We hopen dat we de gelegenheid om u te verwelkomen terug op uw volgende bezoek aan Las Vegas te hebben! Dank u, SLS LV Management Team

8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg tevreden over ons verblijf in dit hotel! Nieuwe, moderne kamers, met hier en daar een knipoog (je bent tenslotte in Las Vegas). Wij waren blij dat we hadden gekozen voor een hotel aan de strip, maar wel buiten de drukte (meer noordelijk). Dit hotel wordt met het centrum verbonden door een monorail (kosten zo'n 10$ pp per dag) die je heel eenvoudig naar alle attracties aan de strip toe brengt. Voordeel is dat je de hectiek (hysterie zou ik willen zeggen, heerlijk, wij genoten ervan), op kunt zoeken als je daar zin in hebt, maar ook iets meer de rust kunt op zoeken naar eigen behoefte. De andere bekende hotels (Palazzo, Venetian, Ballys etc) aan de strip zijn veel meer verouderd dan dit nieuwe SLS hotel. Als je de extra kosten en reistijd er voor over hebt, is dit zeker een aanrader!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Crystal L, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2016

Dear MarikeAmsterdam,
Thank you for your amazing review! We love hearing that you enjoyed your stay with us and we cant wait to host you again in the near future!

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten dit hotel om buiten de zakelijke verplichtingen nog even van het zwembad en de zon (temp. 25 gr) te kunnen genieten. Wat blijkt: de gehele zwembad omgeving met uitnodigende ligbedden is gesloten. Afknapper

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Crystal L, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Dear Gijs K,
Thanks for your sharing your experience. We are happy to have hosted you and wish you another fun stay with us on your next trip to Las Vegas!

11 oktober 2016 beoordeeld

Aan de strip en verbonden met de rest via de monorail.
Luxueuze kamers die volledig in orde zijn met een heel mooie badkamer. Alles tot in de puntjes verzorgd. Alle faciliteiten zijn er aanwezig: restaurants, parking, zwembad, fitness, bars, casino, ... . Iedereen super vriendelijk. We waren er op zaterdagavond en dan zit het vol gokgekke Amerikanen die hopen multimiljonair te worden.
Is zeker een aanrader als je naar Vegas gaat.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
Crystal L, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2016

Dear Luc B,
Thanks for your lovely review! We are so pleased to hear that you found us to be great and we look forward to welcoming you back to SLS Las Vegas on your next trip into the city!

13 augustus 2016 beoordeeld

Heel prettig hotel; zeker doordat je voor het hotel-gedeelte een ingang hebt waar je niet meteen in een casino-hysterie staat. Het ruikt er heerlijk, ruime LUX kamer gehad. Erg vriendelijk personeel en fantastische bedden.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Crystal L, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Dear DKTilburg,
Thanks for your feedback and comments. We enjoyed hosting your pleasant stay and hope to see you again soon.