“prijs / kwaliiteit is OKE”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 14 websites!
SLS Las Vegas Hotel & Casino
Beoordeeld als nr. 89 van 264 hotels in Las Vegas
17 juli 2017 beoordeeld

Ligt een beetje uit het walhalla van de strip maar dit beschouw ik als een voordeel. mooi, verzorde kamers, alles picobelo in orde!
Het vragen naar de bage bij betreden hotellift geeft je toch en veilig gevoel.
Lekker eten, goede parkeermogelijkheid, zwembad 9/10
Het casino hoort er nu eenmaal bij.
Was een aagenaam verblijf.
slechts 1 negatieve opmerking: Voor de prijs die je moet betalen voor wassen van een T-shirt of andere koop je een nieuwe!!

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
SLSLasVegas, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2017

Hallo,

Bedankt voor de geweldige feedback, ik ben blij dat je van je verblijf genoten hebt. We kijken er naar uit om u weer in de toekomst te hosten.

Dank je,

SLS Management Team

5 april 2017 beoordeeld

heel onduidelijk bij aankomst waar je moet zijn, geen aanduiding waar in te checken, je loopt wat verdwaalt tussen de vele slots.
Daarna weinig uitleg wat er allemaal was te doen in het hotel of de omgeving, zelf alles wel via internet kunnen opzoeken doch een beetje uitleg had veel tijd bespaard, ook de infofolders op de kamer waren te beknopt.
Nette kamer, proper, verzorgd, niets op aan te merken. Via site dan zelf gevonden.
Je moest nog een behoorlijke hotelfee betalen van een 35/per dag voor fitness/zwembad en internet gebruik, doch iedereen kon bij het zwembad terecht, er was geen controle.
Ondanks de 11e verdieping nog best veel lawaai van straat
Tip: raak niets aan van de minibar of wat er boven staat, zeer gevoelige sensoren waardoor het snel op de rekening te staan komt

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
SLSLasVegas, Public Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2017

Dear Slot86, We stellen uw feedback als we het gebruiken om te blijven groeien! Zorg ervoor dat u volledige informatie over de eigenschap is van vitaal belang om uw volledige genot van het, zullen we ervoor zorgen dat deze informatie door te geven aan de bevoegde diensten. We hopen dat we de gelegenheid om u te verwelkomen terug op uw volgende bezoek aan Las Vegas te hebben! Dank u, SLS LV Management Team

8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg tevreden over ons verblijf in dit hotel! Nieuwe, moderne kamers, met hier en daar een knipoog (je bent tenslotte in Las Vegas). Wij waren blij dat we hadden gekozen voor een hotel aan de strip, maar wel buiten de drukte (meer noordelijk). Dit hotel wordt met het centrum verbonden door een monorail (kosten zo'n 10$ pp per dag) die je heel eenvoudig naar alle attracties aan de strip toe brengt. Voordeel is dat je de hectiek (hysterie zou ik willen zeggen, heerlijk, wij genoten ervan), op kunt zoeken als je daar zin in hebt, maar ook iets meer de rust kunt op zoeken naar eigen behoefte. De andere bekende hotels (Palazzo, Venetian, Ballys etc) aan de strip zijn veel meer verouderd dan dit nieuwe SLS hotel. Als je de extra kosten en reistijd er voor over hebt, is dit zeker een aanrader!

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Crystal L, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2016

Dear MarikeAmsterdam,
Thank you for your amazing review! We love hearing that you enjoyed your stay with us and we cant wait to host you again in the near future!

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten dit hotel om buiten de zakelijke verplichtingen nog even van het zwembad en de zon (temp. 25 gr) te kunnen genieten. Wat blijkt: de gehele zwembad omgeving met uitnodigende ligbedden is gesloten. Afknapper

Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
Crystal L, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Dear Gijs K,
Thanks for your sharing your experience. We are happy to have hosted you and wish you another fun stay with us on your next trip to Las Vegas!

11 oktober 2016 beoordeeld

Aan de strip en verbonden met de rest via de monorail.
Luxueuze kamers die volledig in orde zijn met een heel mooie badkamer. Alles tot in de puntjes verzorgd. Alle faciliteiten zijn er aanwezig: restaurants, parking, zwembad, fitness, bars, casino, ... . Iedereen super vriendelijk. We waren er op zaterdagavond en dan zit het vol gokgekke Amerikanen die hopen multimiljonair te worden.
Is zeker een aanrader als je naar Vegas gaat.

• Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Crystal L, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2016

Dear Luc B,
Thanks for your lovely review! We are so pleased to hear that you found us to be great and we look forward to welcoming you back to SLS Las Vegas on your next trip into the city!

13 augustus 2016 beoordeeld

Heel prettig hotel; zeker doordat je voor het hotel-gedeelte een ingang hebt waar je niet meteen in een casino-hysterie staat. Het ruikt er heerlijk, ruime LUX kamer gehad. Erg vriendelijk personeel en fantastische bedden.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Crystal L, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Dear DKTilburg,
Thanks for your feedback and comments. We enjoyed hosting your pleasant stay and hope to see you again soon.

2 mei 2016 beoordeeld

Het oude Saharah casino/ hotel is omgetoverd in een rustig modern fraai gestyled hotel met dito casino. Het interieur van het hotel deel alsook dat van de kamers doet sterk denken aan de styling van het Volkshotel in Amsterdam. De kamers zijn op en top schoon, het casino ruikt fris (in tegenstelling tot vele andere die naar een overvolle rookruimte ruiken). Service is prima in orde, heerlijke hamburger/ bier tent, lekkere verse pizza's en overheerlijke sashimi. Het steak restaurant overgeslagen, de prijzen zijn per hele koe, zo lijkt het. Qua prijs niet de goedkoopste maar op tijd wat rond zoeken op (internationale) sites geeft een goed resultaat. Mooi zwembad maar drankje aan het zwembad is de hoofdprijs. Aanbeveler!

Kamertip: hoe hoger hoe beter
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
Crystal L, Guest Relations Manager van SLS Las Vegas Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2016

Dear Ron B,

Thank you for your review! We hope you enjoyed your stay with us and hope for another opportunity to welcome you back to SLS Las Vegas.

Guest Experience Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Las Vegas bekeken
nr. 94 van 264 in Las Vegas
247 beoordelingen
Tropicana Las Vegas - A DoubleTree by Hilton Hotel
Prijzen weergeven

In SLS Las Vegas Hotel & Casino geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over SLS Las Vegas Hotel & Casino

Adres: 2535 South Las Vegas Blvd., Las Vegas, NV 89109-1137
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Nevada > Las Vegas > The Strip
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 89 van 264 hotels in Las Vegas
Prijsklasse: € 67 - € 224 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — SLS Las Vegas Hotel & Casino 4*
Aantal kamers: 1327
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, Agoda, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij SLS Las Vegas Hotel & Casino met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?