Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel! Mooie kamer! Heel groot. Luxe badkamer met douche en bubbelbad. Keuken erbij. 3 nachten verbleven en we wilden absoluut niet weg! T enige minpuntje was dat t best een flinke wandeling was naar de Strip.

Datum van verblijf: mei 2018
SignatureManagement, Guest Relations Manager van Signature at MGM Grand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your recent experience at the Signature online. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back in the near future!

Sincerely,

Reid Kuranaga

Beoordeeld op 8 mei 2018

Heel luxueuze en rustige kamers. Ligt in het midden van de strip. Probeer zeker om zo hoog mogelijk een kamer te verkrijgen, omwille van het uitzicht op de strip. Casino in MGM is wel meer voor de gevorderde spelers...

Datum van verblijf: juni 2017
SignatureManagement, Guest Relations Manager van Signature at MGM Grand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your recent experience at the Signature online. We truly appreciate your patronage and look forward to welcoming you back in the near future.

Sincerely,

Reid Kuranaga

Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Verbleven 2 nachten in Las Vegas en hadden voor gezin met 2 kinderen een deluxe suite geboekt met zicht op de strip. Mooie ruime kamer en qua comfort en hygiene piccobello in orde. Zicht op de strip stelde niet zoveel voor. Wat ons meest stoorde is dat er voor de kinderen geen volwaardig bed was maar een uittrekbaar sofobed. Daarnaast een kamer voor 4 geboekt en bijvoorbeeld slechts 3 handdoeken in badkamer. The signature heeft goede en iets rustigere ligging (op 5 minuutjes ben je te voet op de strip). Basic zwembad en weinig voorziening qua ontbijt. Vandaar prijs-kwaliteit voor ons over geheel beschouwd een 8/10. Er zijn hotels met meer karakter en leukere afwerking te boeken in Vegas.

Datum van verblijf: juli 2017
SignatureManagement, Guest Relations Manager van Signature at MGM Grand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Dear Guest,

Using a translation service I was fortunately able to read your feedback regarding your visit. Thank you for taking the time to tell us your honest opinion regarding your stay. I apologize that we did not have two queen beds, we are an all-suite tower. All of our rooms only have king beds with pull-out queen size sofa mattresses. I am relieved that overall you found your visit satisfactory, but I can see where we need to improve the quality of our rooms.

Regards,
Marissa A.

Beoordeeld op 29 juni 2017 via mobiele applicatie

Het signature at MGM hotel is onderdeel en verbonden met het MGM en je kunt van alle faciliteiten gebruik maken. Hiervoor betaal je wel het verplichte resort fee. Grote verschil is dat Signature een stuk rustiger is, rookvrij en aparte zwembaden heeft. De meest eenvoudige kamer is voorzien van keukentje, bubbelbad en woonkamertje. Wij zaten in tower 3, het verst gelegen van het hotel. Naar de Hakkasan is het wel 20 minuten lopen, maar wij vonden dat geen probleem omdat het binnen is. Er is een Starbucks aanwezig en het grote voordeel is dat er valetparking en aparte incheckbalies zijn, zodat je geen uren hoeft te wachten. De ligging van het hotel is ideaal en het is een heerlijke plek om te vertoeven. Enige nadeel is dat als er iemand op de gang is, je dit wel hoort.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 15 juni 2017

Geen gezeur met lange wachttijden bij het inchecken en geen financiële extra's bij uitchecken, prima. Vriendelijk en meedenkend personeel. Genoeg snelle liften naar een ruim appartement met mega uitzicht. Heerlijk groot bed, een fantastische douche (bubbelbad niet eens gebruikt). Het appartement is een beetje gedateerd, maar kwalitatief in goede staat. De prijs-kwaliteit verhouding is helemaal goed en ik zou zeker teruggaan.

Kamertip: Uiteraard: hoe hoger in het gebouw hoe beter het uitzicht.
Datum van verblijf: mei 2017