29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het signature at MGM hotel is onderdeel en verbonden met het MGM en je kunt van alle faciliteiten gebruik maken. Hiervoor betaal je wel het verplichte resort fee. Grote verschil is dat Signature een stuk rustiger is, rookvrij en aparte zwembaden heeft. De meest eenvoudige kamer is voorzien van keukentje, bubbelbad en woonkamertje. Wij zaten in tower 3, het verst gelegen van het hotel. Naar de Hakkasan is het wel 20 minuten lopen, maar wij vonden dat geen probleem omdat het binnen is. Er is een Starbucks aanwezig en het grote voordeel is dat er valetparking en aparte incheckbalies zijn, zodat je geen uren hoeft te wachten. De ligging van het hotel is ideaal en het is een heerlijke plek om te vertoeven. Enige nadeel is dat als er iemand op de gang is, je dit wel hoort.

Verbleef: juni 2017
15 juni 2017 beoordeeld

Geen gezeur met lange wachttijden bij het inchecken en geen financiële extra's bij uitchecken, prima. Vriendelijk en meedenkend personeel. Genoeg snelle liften naar een ruim appartement met mega uitzicht. Heerlijk groot bed, een fantastische douche (bubbelbad niet eens gebruikt). Het appartement is een beetje gedateerd, maar kwalitatief in goede staat. De prijs-kwaliteit verhouding is helemaal goed en ik zou zeker teruggaan.

Kamertip: Uiteraard: hoe hoger in het gebouw hoe beter het uitzicht.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
16 januari 2017 beoordeeld

Top locatie midden op Strip achter MGM Grand hotel en casino -te bereiken door gang-. Meerdere -buiten-zwembaden. Fantatisch appartement met bubbelbad, balkon en grote zithoek. Heerlijk bed. Enorme flatscreen. Mooi uitzicht over Vegas. Rookvrij. Snelle check in. Parkeerservice incl. In weekend duur -zoals alle hotelkamers in Vegas-, bij hoge bezetting ruim 200 euro p.n., door de week topprijs!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, ruime 4-persoonskamer, goede bedden, mooie badkamer. Stijlvol onthaal, geen casino waar je door moet. Mooi uitzicht en je zit vlakbij de interessantste kant van de strip, namelijk de noordzijde. Ik zag er op de binnenplaats ook enkele mobilhomes staan dus ik vermoed dat je op vraag er ook met de mobilhome terecht kan, wat moeilijk te vinden is aan de north strip. Aanrader!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
11 mei 2016 beoordeeld

Het is een mooie kamer met prachtige badkamer, het bed slaapt fantastisch en het is erg prettig dat er een keuken in de kamer zit.
Het zwembad is mooi en ruim en je hebt veel faciliteiten tot je beschikking.
Een luxe gevoel en lekker rustig zonder casino.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden