“Romantisch”

Geclassificeerd als nr. 130 van 5.625 Restaurants in Las Vegas
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Indien je gereserveerd hebt bij dit restaurant mag je gratis de stratosphere tower bezoeken, normaal kost dit 20 usd per persoon. Het uitzicht is geweldig en de locatie is daarom ontzettend romantisch. Het personeel doet ontzettend zijn best om het naar je zin te maken. Ze proberen wel graag om je het 4 gangen menu te verkopen, hetgeen voor onze begrippen ontzettend veel is. De wijn was super, het eten lekker. We hadden crab cake als voorgerecht met zijn tweeën gedeeld, erg goed. Hoofdgerecht ook prima. Wagyu en zeebaars. Niets bijzonders. Geen bijgerecht besteld, het leek alsof dit allemaal kant en klaar was. Totaal met wijn en twee port circa 200 usd. Prijs kwaliteit als je naar het eten alleen kijkt mwah. Maar alles in duur in Vegas en het was het zeker waard want waar kun je nu tafelen met zo'n geweldig uitzicht! Echt een bijzondere belevenis.

25 juni 2017 beoordeeld

eten terwijl de vloer van het restaurant draait , dat is weer eens iets anders , het eten en de drankjes waren lekker

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met het gezin gegeten. Wat een super ervaring om hier te eten. Natuurlijk doet de omgeving, eten in een ronddraaiend restaurant op meer dan 300 meter hoogte ook iets met je, maar het eten en de bijbehorende wijn waren ook erg goed. De bediening was correct, adviserend en zeer beleefd. Oftewel, een aanrader als je goed wil eten met een superbelevenis....

26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ik voorop stellen dat ik deze beoordeling schrijf op basis van de kwaliteit van het eten. Op basis van het geweldige uitzicht en ambiance boven in zou ik een 5 sterrenbeoordeling geven. Het uitzicht is fenomenaal.... Helaas kan de smaak van het eten daar niet aan tippen. De gerechten zijn redelijk prijzig, dat is enigszins acceptabel ervan uitgaande dat de entreeprijs hierin is meegenomen. De ingrediënten die gebruikt worden zijn niet vers, komen rechtstreeks uit de diepvries en zijn smaakloos. Dat geldt voor zowel de hoofdgerechten als ook de nagerechten.

17 juni 2016 beoordeeld

In enkele seconden ben je op 300m hoogte. In de lift zijn beveiligingsmensen. Vervolgens neem je plaats aan de tafel met uitzicht op de hele lichtstad. Terwijl je besteld en aperitieft draait het restaurant rond om je in 1u tijd terug op de plek te brengen waar je vertrok. De gerechten zijn heerlijk en de bediening is echt klassy.
Een topervaring!

In Top of the World geweest? Deel je ervaringen!