“Fijn hotel, grote kamers”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 14 websites!
Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel
Beoordeeld als nr. 74 van 264 hotels in Las Vegas
9 december 2017 beoordeeld

We verbleven hier voor 1 nacht. Een fijn hotel, ruime kamers. Parkeren was gratis. Op loopafstand van Fremontstreet. Tot 12 uur heel lawaaierig, daarna stil. Ik zou hier zeker weer logeren. De receptie mag wel wat vriendelijker.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Alex F, Guest Services Manager van Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Thank you for your feedback and your stay with us, we appreciate you! I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and as always, we most certainly look forward to seeing you again at Downtown Grand!

21 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel was de verrassing van de rondreis! Wat een fijn, sfeervol hotel. We hebben heel weinig betaald (58 dollar per nacht) voor dit hotel en hadden daardoor deze mooie kamers op de 16e verdieping niet verwacht. Heerlijke bedden, fijne badkamer, grote t.v. en prachtig uitzicht. Wij hebben helemaal geen last gehad van lawaai. Er lagen wel oordopjes op het nachtkastje.....
Het zwembad op het dak was heerlijk, mooie bar, veel ligbedjes kortom super!!!!
Gratis parkeren: zelfs op de dag dat we weggingen mochten we tot 0.00 uur gratis parkeren. Ontbijt genuttigd in het hotel en dat was prima.
Ligging tov Fremontstreet geweldig. Binnen twee minuten lopen ben je er.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Kevin D, Front Office Manager van Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Thanks for taking the time to let us know about your recent experiences at the Downtown Grand. We appreciate the positive feedback and will share with our staff. Hope you have a great week!

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is naar mijn mening de beste hotelkeuze voor Downtown Las Vegas.
Gratis parkeergarage om de hoek. Frisse, schone inrichting. Zeer snelle incheck (op zaterdag). Mooie, ruime hoekkamer op 17e verdieping. Eigen casino en eet- & drinkmogelijkheden in het hotel. Korte afstand naar Fremont Street. Vriendelijk, behulpzaam personeel.
We verbleven hier op zaterdag 10 juni tijdens het free rock concert op Fremont Street. De ramen zijn niet echt geluidswerend, dus je hoort wel de basgeluiden. Voor ons was dit verder niet storend. Tijdens de nacht en ochtend geen geluiden gehoord in het hotel. Prima geslapen.

Verbleef: Juni, 2017
Kevin D, Front Office Manager van Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2017

We appreciate you taking the time to let us know about your stay with us. If your travels bring you back to Las Vegas, we would love the opportunity to service you again.

17 mei 2017 beoordeeld

Voor de derde keer gekozen om naar downtown te gaan ipv strip
Nu gekozen voor downtown grand

Een rustig hotel waar er normale muziek gedraaid wordt 100 meter van fremont street experience waar het allemaal te doen is alleen is het erg lawaaierig savonds als je op bed ligt maar oordopjes weken erg goed een het gaat niet heel de nacht door
Elke dag wordt kamer gedaan alles is netjes en schoon
Leuk zwembad niet te groot
Eten in restaurant is geweldig
Busstation is vlak bij je ben snel op de strip of in outlets
Dus al bij al geslaagde vakantie

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

Great to hear you enjoyed your recent visit to the Downtown Grand! we take great pride in the customer service we provide and the upkeep of the facility.

10 april 2017 beoordeeld

Hadden penthouse op 26 ste verdieping, geweldige kamer voor de prijs, houd wel rekening met lawaai van fremont street tot 1 uur s'achts. Mij stoorde het niet , omdat we op hoogte verdieping sliepen, maar als je basiskamers boekt en op het 2-10 verdiep logeert kan dit wel een probleem zijn.Het onbijt echter is een totaal chaos, je krijgt slechts 2 geroosterde boterhammen.Telkens komt het probleem van het ontbijt terug in de USA. Hebben nog veel te leren die Amerikanen.Wat parking betreft, wij hadden een penthouse en kregen een parkeerkaart voor 4 dagen, anders is het betalen.Op drukke momenten kan er wel een probleem zijn aan het zwembad, sommigen reserveren een ligbed en betalen hiervoor , zodat deze niet beschikbaar zijn.Wij hadden eigen vervoer,maar zouden toch aanraden om Bv de Rio te boeken , ligt veel centraler.

Kamertip: Prachtige kamer
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
Stephanie A, Guest Services Manager van Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2017

Thank you for your feedback and your stay with us, we appreciate you! I am very happy to read that you enjoyed your stay with us. We value your business and look forward to seeing you again at Downtown Grand!

31 oktober 2015 beoordeeld

Hotel helemaal OK. Alleen van buiten 's avonds enorm lawaai van uitgangslocaties in de buurt. Het ging gelukkig niet de hele nacht door. een paar oordopjes helpen!
Parkeren op straat in de omgeving kan na 22u gratis tot 8u de volgende dag. Andere tijden mag je max 4u parkeren à 2,- dollar p.u. Wij vonden makkelijk een plaatsje op de hoek. Anders is er een betaalde parkeer in de buurt. Let op: campers betalen meer dan op het bord aan de weg staat!

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
5 november 2014 beoordeeld

Downtown Grand is een prima hotel als je wilt verblijven in het oude centrum.
Het ligt op 2 minuten lopen van Fremont Street Experience en ver genoeg om niet de hele nacht wakker te hoeven liggen van de muziek. Voor wie het nodig heeft zijn gratis oordoppen beschikbaar.
Het hotel is voorzien van een zwembad, restaurant, kleine gym en casino.
Kamers zijn schoon en ruim, maar ietwat gehorig.
WiFi verbinding zit standaard in je resort fee inbegrepen.
Al met al: een prima hotel voor wie een of meer nachten bij Fremont Street wil verblijven, echter verwacht niet dezelfde luxe of hetzelfde publiek als op de Strip.

• Verbleef: Oktober, 2014
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Las Vegas bekeken
nr. 98 van 264 in Las Vegas
4.762 beoordelingen
Main Street Station Hotel & Casino
Prijzen weergeven

In Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel

Adres: 206 N. 3rd Street, Las Vegas, NV 89101-2931
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Nevada > Las Vegas > Downtown
Voorzieningen:
Bar/lounge Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 74 van 264 hotels in Las Vegas
Prijsklasse: € 42 - € 172 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel 3.5*
Aantal kamers: 629
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TravelClick, Expedia, Booking.com, Ctrip TA, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Downtown Grand, an Ascend Collection Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?