“Heerlijke sushi voor $25 pp”
Beoordeling van Yama Sushi

Yama Sushi
Geclassificeerd als nr. 128 van 5.710 Restaurants in Las Vegas
Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Paradise
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijke sushi, zijn binnen 3 dagen twee keer geweest. Vooral nr.16 en nr.24 zijn fantastisch. Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: september 2017

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een inwoner van las vegas hier naartoe gebracht. Jongen was zo vriendelijk dat hij ons hier persoonlijk heeft gebracht met de auto.ik heb hem gevolgd met de huur auto Je kan a la carte en/of all you can eat eten.voor mij en mijn vrouw de beste sushis die we tot nu toe hadden gegeten.er is zoveel keuze.wel spijtig dat ik al onmiddelijk vol was.ik wou nog zoveel eten maar het ging gewoonweg niet.personeel was uiterst vriendelijk en het eten was top!ZEKER een aanrader!!!!ZEKERRR!!!

Datum van bezoek: september 2017
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor gevonden. We hebben al op veel plekken sushi gegeten, maar dit is echt de beste sushi ever. We zijn er zelfs de dag erna weer gaan eten. Zeker de moeite waard om de strip even voor te verlaten. Vriendelijke bediening. Vooral de kok was erg aardig, snel en, ondanks dat hij het druk had, in voor een gezellig praatje. Aanrader: special roll nr. 24 No Name, special roll nr. 7 en de sashimi salade.

Datum van bezoek: september 2016
9 april 2016 beoordeeld

De prijs-kwaliteit verhouding van dit restaurant is fijn. Let niet op de wat matige buitenkant, het eten is gewoon goed.

Datum van bezoek: augustus 2015
1 oktober 2015 beoordeeld

Leuk restaurant om naar toe te gaan als je een keertje niet op de strip wilt zijn. Drukke zaak met veel keuze aan sushi en warme gerechten. Wordt allemaal ter plekke vers gemaakt. Uitstekende bediening en redelijke prijs

Datum van bezoek: september 2015

In Yama Sushi geweest? Deel je ervaringen!