MGM Grand Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
MGMGrand.com
  • Restaurant
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
Bellagio.com
Venetian.com
  • Zwembad
Tuscany Suites & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
  • Restaurant
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
New York - New York Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
The Mirage Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Restaurant
Excalibur Hotel & Casino(Las Vegas)
Cancelon
  • Restaurant
Mandalay Bay Resort & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden last minute op de dag zelf dit hotel geboekt, gezien er zoveel hotels zijn in Las Vegas en dus altijd wel ergens een prima kamer is. Voor $70 hadden wij een compleet appartement voorzien van alle luxe (wasmachine, afwasmachine, keuken). Het zwembad is heerlijk en er is een apart zwembad voor mensen met kinderen. Er is geen ontbijt. Het lijkt te mooi om waar te zien en dat is ook zo want let op. Na het inchecken moet je langs de zogenaamde conciërge. Hier proberen ze je van alles te verkopen, zelfs een zogenaamde extra gratis nacht in een luxere kamer. In ruil moet je hiervoor 1,5 uur lang naar een diamanten winkel oid. Wij hadden meteen het Thaise tuktuk gevoel, categorie vele adders onder het gras en niet doen. Ook reserveren ze $100 extra op je creditcard voor het geval je bijv een zwembad handdoek kwijt raakt. Kortom laat je niet verleiden, raak niets kwijt in het appartement en dan heb je echt een top deal en een heerlijk verblijf!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
28 april 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met goede airco kamers. 3 Zwembaden met prima voorzieningen zoals ligstoelen en handdoeken. Daar kon je ook ijs pakken voor in de coolbox.
Auto kon vlakbij de kamer geparkeerd worden. Er was 'n shuttle naar de Strip.. De Strip was overigens slechts 'n half uur lopen.
Minpuntjes waren het ontbijt (bij de prijs inbegrepen), maar dat is eigenlijk standaard in Amerika en de rekening van het bellen vanaf de kamer.

• Verbleef: september 2015, reisde alleen
2 maart 2016 beoordeeld

Een heerlijk Resort. Het appartement was van alle gemakken voorzien, en zeer schoon. Heerlijke bedden.Wij hadden 2 slaapkamers 2 badkamers, waarvan 1 en-suite Er waren 2 zwembaden, waarvan 1 alleen voor volwassenen. Ook was er een jacuzzi aanwezig.Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De auto mag gratis geparkeerd worden bij je appartement. Het Resort is afgesloten met een hek, wat geopend kan worden met je keycard. Nog geen 10 minuten rijden naar de Strip. Voor mensen zonder auto is er een pendelbus wat heen en weer naar de Strip rijd. Wij hadden zelf een huurauto, dus hebben wij daar geen gebruik van gemaakt. Absoluut een fantastisch verblijf waar wij zeker weer gebruik van gaan maken!

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
13 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk appartement voor 2 nachten bij een familierondreis door Amerika. Het is veilig, net buiten de drukte en omheind en het appartement is zeer compleet, met wasmachine en droger en vaatwasser in de keuken. Fijn zwembad erbij.
Het is ons (2 volwassenen en 2 kinderen van 11 & 12 jaar) heel goed bevallen.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
16 januari 2014 beoordeeld

De perfecte plaats om de drukte van de Strip even opzij te laten en te genieten van een rustig moment aan het zwembad.
Je kan er ook gezellig barbecuen en de fitness is zeker in orde.
De suite is ruim en proper.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met vrienden