“Interessant”
Beoordeling van Shelby American, Inc.

Shelby American, Inc.
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 78,99*
Vanaf
Las Vegas-ervaring van graaf Kustom met lunch of ...
Geclassificeerd als nr. 27 van 467 dingen om te doen in Las Vegas
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Interessant als je interesse hebt in Amerikaanse auto's, of Shelby specifiek. Het is vooral leuk om de tour te doen, dan krijg je erg veel informatie over Carroll Shelby en het ontstaan van Shelby American. En je kunt even een kijkje nemen in de fabriek.

8 september 2017 beoordeeld

Het hoofdkantoor van Shelby, Prachtige auto's hebben ze hier staan. Ook nog een aantal keer per dag een gratis tour en uitleg over alle auto's en ook in de werkplaats. een absolute must-do als je van auto's houd en in Vegas bent.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het museum is een collectie van ca. 30 auto's te zien. Van de eerste Shelby tot de speciale 1000pk Shelby Mustang. Op gezette tijden en dagen is een gratis tour te volgen, door de fabriek (aangrenzende ruimte) en langs de collectie. Ik was hiervoor op de verkeerde dag aanwezig maar ik geloof zeker dat het meerwaarde heeft. Ook is er uiteraard een shop met heel veel Shelby merchandise.
Ik vind het een aanrader!

12 augustus 2017 beoordeeld

Mooi klein museum met prachtige auto's. Entree is gratis. Als je met de tour meeloopt mag je de fabriek in en dat is mooi om te zien. Zeer goed verzorgd!

Bekijk meer beoordelingen
8 augustus 2017 beoordeeld

Auto's zien er gaaf uit maar er worden modellen geclaimd in het museum die in werkelijkheid niet van hun zijn. Als je er wat van zegt en zelfs het model laat zien op de telefoon van een jaar eerder wuiven ze dat weg.

Reizigers die Shelby American, Inc. bekeken, bekeken ook

In Shelby American, Inc. geweest? Deel je ervaringen!