27 personen bekijken dit hotel
eDreamsUS$ 379
Prestigia.comUS$ 397
ZenHotels.comUS$ 411
Beoordeeld op 3 november 2018

We hadden dit hotel geboekt voor één nacht als tussenstop tijdens onze roadtrip door Amerika.
Het is een goed hotel en dat merk je al als je met de auto aankomt, ze bieden valet parking aan, ideaal, ben je je auto meteen kwijt.
Ook de kamer is van alle gemakken voorzien, een ruime badkamer en keuken.
En dan dat uitzicht, Schitterend!
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018

Een fantastisch hotel, maar helaas, de sinds enkele jaren ingevoerde resort fee is verplicht. Dus ook wanneer je geen gebruik maakt van de voorzieningen (en dit bij het inchecken duidelijk aangeeft) wordt toch een dagelijkse resort fee in rekening gebracht.
Dit bedrag loopt voor een week al gauw op tot ruim 300 dollar. Een hoog bedrag voor iets dat je niet gebruikt en ook niet wil gebruiken. Bij de prijs van de kamer wordt bij boeking deze resort fee verzwegen.

Kamertip: Bij prijsvergelijking van de kamers met de prijs van andere hotels, let op het dagbedrag van de eventuele resort fee. .
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Eigenlijk viel het wat tegen. Veel oppervlakte blingbling maar als je een verder kijkt moet je zelf nog gaan vragen voor 3de bed hoewel er voor 3 geboekt is. Wel prachtig zicht over de stad vanaf het 31ste verdiep.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

Vlaar is onderdeel van de MGM groep. Deze keten beheerst bijna de helft van de Vegas strip. Voordeel hiervan is dat kwaliteit erg hoog is. Waar zuster hotel Aria een volledig casino en grote pool/Spa bezit, is het Vdara de rustige variant.
Geen gokmachines in de lobby maar rust. Kamers zijn mini suites en erg ruim en super comfortabel. Prijzen zijn natuurlijk niet echt laag maar in lijn met de andere Vegas top hotels.
Kortom, zoek je liever de drukte op i.p.v. er midden in te zitten, dan is het vdara een heel goede keuze

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, mits met zicht op de strip, prima kamers
Personeel is overwegend vriendelijk met name de conciërges zijn uitermate behulpzaam.
In de stad waar alles om geld draait ben je in dat opzicht wel aan de beurt. De prijzen voor een kopje koffie of een broodje zijn torenhoog.
Niets voor niets in deze stad. En dat terwijl de kamerprijzen toch al fors zijn.
Dus flink sparen en de creditkaart zijn werk maar laten doen

Datum van verblijf: juni 2018