MGM Grand Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
MGMGrand.com
  • Restaurant
The Mirage Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Mirage.com
  • Restaurant
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
Bellagio.com
Venetian.com
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
New York - New York Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
  • Restaurant
Excalibur Hotel & Casino(Las Vegas)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Restaurant
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Mandalay Bay Resort & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Luxor Hotel & Casino(Las Vegas)
US$ 1.148
Hotelpower.com
3 augustus 2017 beoordeeld

We hadden een kamer op de 32ste verdieping. Het uitzicht alleen was al een belevenis. Onze kinderen konden er geen genoeg van krijgen. Verder heerlijk ruim, goede slaapbank en mooie badkamer. Housekeeping was niet inbegrepen, maar voor twee dagen geen probleem. Valetservice zat in onze deal en werkte perfect. Starbucks in het pand. Zwembad prima. Loopbrug naar Bellagio, heel erg handig.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
1 juli 2017 beoordeeld

Vdara is een non casino hotel en dat is erg fijn in het toch wel erg drukke Vegas. Valet parking is altijd fijn, check-in ging erg vlot en de kamers waren zelfs op de vroege ochtend al gereed. De kamers hebben een keuken, maar geen bestek, servies en kookgerei. Bed is zeer ruim en heeft een goed matras. Bij het zwembad zijn alleen de "witte" bedden gratis, dit stuit mij tegen de borst wanneer je toch al aardig wat betaalt voor een hotelkamer. Door de valet bij Vdara te gebruiken kan je bij elk MGM hotel gratis parkeren, dus je betaalt geen dubbele parkeerkosten. Met mijn Mlife lidmaatschap is het gelukt om de restortfee, parkeerkosten en 3 cocktails gratis te krijgen.

Kamertip: Neem een Mlife lidmaatschap dat levert je veel op
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
20 juni 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft een goede ligging op wandelafstand van de Las Vegas strip , via de Bellagio of de Aria ,modern en mooi ingericht in een zee van rust ( geen casino) , mijn kamer gelegen op het 11de verdiep aan de achterzijde en zicht op de zijkant en loskade van de Bellagio dat elke morgen vanaf 6uur de vrachtwagen dit hotel komen bevoorraden , de kamer zelf is ruim en modern ingericht , zit kamer met werktafel , badkamer heeft ligbad en douche , goede voorziening van lades en kasten,goed ingerichte keuken met zit mogelijkheid wel zonder kookgerei dit te verkrijgen op aanvraag , comfortabel bed ,goed en klantvriendelijk personeel , het zwembad is iets aan de kleine kant , een bezoek aan de SPA mag niet ontbreken prachtig ingericht en een uitstekende verzorging en service. voor een drankje en hapje kan je terecht in de knap en ruim ingerichte Vice Versa Patio & lounge .
Dit hotel is ideal voor gezinnen en reizigers die van een rust genieten in het Fabulous Las Vegas

Kamertip: hoger verdiep vragen , mooier uitzicht en minder lawaai zeker kant Bellagio Hotel.
  • Verbleef: juni 2017, reisde alleen
11 december 2016 beoordeeld

Op onze reis door Amerika in 2015 hier een paar dagen geweest.
De kamers waren schitterend met eigen keuken en een luxe badkamer.
Bedden ook ruim en super!
Wij zaten op de 52e verdieping en hadden een schitteren uitzicht op de strip.
Heerlijk zwembad.
Echt een aanrader!

Kamertip: Zo hoog mogelijk i.v.m. het uitzicht op de strip.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
24 september 2016 beoordeeld

prachtige ruime kamers met mooi zicht ,kort bij de strip maar toch ook weg uit de drukte. dit hotel is nieuw en pico bello in orde .staat in verbinding met de bellagio hotel.
je bent langs hier zo op de strip.correcte incheck en vriendelijk personeel

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden