Beoordeeld op 24 september 2016

prachtige ruime kamers met mooi zicht ,kort bij de strip maar toch ook weg uit de drukte. dit hotel is nieuw en pico bello in orde .staat in verbinding met de bellagio hotel.
je bent langs hier zo op de strip.correcte incheck en vriendelijk personeel

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 19 april 2016

Prachtige kamer, fantatisch uitzicht op de strip met de singing fountains, aangename lobby met mooie bar. Zeer vriendelijk personeel ***** zeer aangename pool waar je de ganse dag zon hebt, water heel aangenaam verwarmd en grote hot tub.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 november 2015

Vanaf moment dat je komt aanrijden tot het uit checken alles perfect .
Erg vriendelijk personeel giga grote kamers , is een suite hotel alle kamers zijn groot en erg schoon. Ook heel rustig omdat er geen casino in het hotel is ook de kamers zijn stil te noemen je denkt dat je alleen in hotel ben zijn totaal geen geluiden in de kamer gehoord. Je kan wel op 5 min lopen dus gokken kan je altijd . wat ook fijn is van de vallet parking ( gratis ) tot incheck balie zijn slechts paar stappen . De liften zijn net om de hoek van de incheck balie wat ook fijn is dus niet het hele casino door ploeteren op weg naar je kamer . Ben in 40 jaar bijna overal geweest maar dit is het mooiste en beste hotel ooit . Heb in Las Vegas nu 10 verschillende hotels gehad maar geen een zoals deze .De hemel op aarde zou hier zeker nog terug willen komen , zou er zelfs willen wonen .

Kamertip: Van alle kanten is er mooi uitzicht maar het uitzicht op de Belagio fontein is het mooiste . Ik had 52e kamer met stadsuitzicht
  • Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 oktober 2015

Voordelen:
- Mooie kamers.
- Je kunt er koken
- Zitje op de kamer
- Uitzicht op de strip
- Dicht bij de strip, veilige weg er naar toe te lopen.
- Zwembad aanwezig, gratis handdoeken. Bedjes halen ze leeg als mensen er niet op liggen en ook niet in het water zijn. Waar zie je dat nou!?? Super
- Bewaking in het hotel
- Konden vroeg inchecken

Nadelen:
- Vies, ook al hebben ze net schoongemaakt is er nog heel veel stof op de kamer.
- Erg duur allemaal.
- Zwembad is erg klein voor het hotel. De normale bedjes zijn gratis, wil je er 1 met een kussen erop o.i.d moet je daar voor betalen.
- Harde muziek bij het zwembad, vast heel modern maar als je lekker een boekje wilt lezen is dat best storend.
- Je moet achteraf nog flinke belasting betalen.
- Personeel bij de receptie erg vriendelijk, schoonmakers (die wij hebben ontmoet) erg onvriendelijk

Er is geen casino aanwezig, vonden wij eerst heel jammer. Maar achteraf best lekker. Rustig en luxe hotel. Jammer dat er geen lekker luxe restaurant bij zit. Maar je bent zo in ARIA hotel

Verbleef: september 2015
VdaraHotelSpa, Guest Relations Manager van Vdara Hotel & Spa at ARIA Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2015

Dear djdmantel,

Thank you for taking the time to review your recent stay at Vdara. I am delighted to hear you enjoyed your overall stay, but would like to apologize for your dissatisfaction with our pool facilities. Since Vdara is a smaller property than many others in town, our pool area is smaller than compared to others in Las Vegas. Your patronage is greatly valued and we hope to welcome you back to Vdara and our convenient location on the Las Vegas Strip.

Best Regards,

Dakota
Vdara Guest Experience

Beoordeeld op 26 september 2015

Wij hadden een basis slaapkamer, die zeer ruim was met een extra groot bed, zetel, stoelen, tafel. Grote moderne badkamer met inloopdouche en ruim bad. Niets op aan te merken.
We hadden uitzicht op het zwembad; voor een uitzicht op de Strip betaal je bij.
We hebben geen gebruik kunnen maken van het "Spa-gedeelte". Geen ontbijt mogelijk in dat hotel (er zijn wel shops waar je maaltijden kan kopen), wat misschien een minpuntje is.

Kamertip: Hoger verdiep geeft uitzicht op de Strip (meer betalen).
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner