Vdara Hotel & Spa
ARIA Resort & Casino(Las Vegas)
Aria.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 210 per nacht.

The Mirage Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Mirage.com
  • Restaurant
MGM Grand Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
MGMGrand.com
  • Restaurant
New York - New York Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
Bellagio.com
Venetian.com
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 219 per nacht.

Mandalay Bay Resort & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

• Restaurant
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Excalibur Hotel & Casino(Las Vegas)
24 november 2015 beoordeeld

Vanaf moment dat je komt aanrijden tot het uit checken alles perfect .
Erg vriendelijk personeel giga grote kamers , is een suite hotel alle kamers zijn groot en erg schoon. Ook heel rustig omdat er geen casino in het hotel is ook de kamers zijn stil te noemen je denkt dat je alleen in hotel ben zijn totaal geen geluiden in de kamer gehoord. Je kan wel op 5 min lopen dus gokken kan je altijd . wat ook fijn is van de vallet parking ( gratis ) tot incheck balie zijn slechts paar stappen . De liften zijn net om de hoek van de incheck balie wat ook fijn is dus niet het hele casino door ploeteren op weg naar je kamer . Ben in 40 jaar bijna overal geweest maar dit is het mooiste en beste hotel ooit . Heb in Las Vegas nu 10 verschillende hotels gehad maar geen een zoals deze .De hemel op aarde zou hier zeker nog terug willen komen , zou er zelfs willen wonen .

Kamertip: Van alle kanten is er mooi uitzicht maar het uitzicht op de Belagio fontein is het mooiste . Ik had 52e kamer met stadsuitzicht
  • Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
6 oktober 2015 beoordeeld

Voordelen:
- Mooie kamers.
- Je kunt er koken
- Zitje op de kamer
- Uitzicht op de strip
- Dicht bij de strip, veilige weg er naar toe te lopen.
- Zwembad aanwezig, gratis handdoeken. Bedjes halen ze leeg als mensen er niet op liggen en ook niet in het water zijn. Waar zie je dat nou!?? Super
- Bewaking in het hotel
- Konden vroeg inchecken

Nadelen:
- Vies, ook al hebben ze net schoongemaakt is er nog heel veel stof op de kamer.
- Erg duur allemaal.
- Zwembad is erg klein voor het hotel. De normale bedjes zijn gratis, wil je er 1 met een kussen erop o.i.d moet je daar voor betalen.
- Harde muziek bij het zwembad, vast heel modern maar als je lekker een boekje wilt lezen is dat best storend.
- Je moet achteraf nog flinke belasting betalen.
- Personeel bij de receptie erg vriendelijk, schoonmakers (die wij hebben ontmoet) erg onvriendelijk

Er is geen casino aanwezig, vonden wij eerst heel jammer. Maar achteraf best lekker. Rustig en luxe hotel. Jammer dat er geen lekker luxe restaurant bij zit. Maar je bent zo in ARIA hotel

Verbleef: september 2015
VdaraHotelSpa, Guest Relations Manager van Vdara Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2015

Dear djdmantel,

Thank you for taking the time to review your recent stay at Vdara. I am delighted to hear you enjoyed your overall stay, but would like to apologize for your dissatisfaction with our pool facilities. Since Vdara is a smaller property than many others in town, our pool area is smaller than compared to others in Las Vegas. Your patronage is greatly valued and we hope to welcome you back to Vdara and our convenient location on the Las Vegas Strip.

Best Regards,

Dakota
Vdara Guest Experience

26 september 2015 beoordeeld

Wij hadden een basis slaapkamer, die zeer ruim was met een extra groot bed, zetel, stoelen, tafel. Grote moderne badkamer met inloopdouche en ruim bad. Niets op aan te merken.
We hadden uitzicht op het zwembad; voor een uitzicht op de Strip betaal je bij.
We hebben geen gebruik kunnen maken van het "Spa-gedeelte". Geen ontbijt mogelijk in dat hotel (er zijn wel shops waar je maaltijden kan kopen), wat misschien een minpuntje is.

Kamertip: Hoger verdiep geeft uitzicht op de Strip (meer betalen).
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
24 mei 2015 beoordeeld

Schitterend hotel, meteen valt de frisse geur op van de Vdara Hotel & Spa! De Deluxe suite was héél modern en luxueus! Personeel was supervriendelijk! De valets leverden prima werk, auto stond binnen de 2 minuten klaar!

Toch 1 klein minpuntje, wij verbleven hier 4 nachten, na de 3de nacht, vind ik een vuile onderbroek (niet van mij!) in een hoekje naast het bed.

Buiten dit was de housekeeping, dik in orde!

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
1 april 2015 beoordeeld

Het hotel ligt dicht bij de Strip en het is er toch lekker rustig.
De kamers zijn schoon en royaal, met een kleine keuken.
Wij gaan meestal naar het Trump hotel en zijn daar erg mee verwend en vonden dit hotel daarom wat minder.
Maar voor een eerste bezoek aan Las Vegas is het een super hotel.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner