Vdara Hotel & Spa
MGM Grand Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Bellagio.com
  • Restaurant
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 267 per nacht.

Venetian.com
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
New York - New York Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

Mandalay Bay Resort & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
Caesars Palace(Las Vegas)
Priceline
1 april 2015 beoordeeld

Het hotel ligt dicht bij de Strip en het is er toch lekker rustig.
De kamers zijn schoon en royaal, met een kleine keuken.
Wij gaan meestal naar het Trump hotel en zijn daar erg mee verwend en vonden dit hotel daarom wat minder.
Maar voor een eerste bezoek aan Las Vegas is het een super hotel.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
3 oktober 2014 beoordeeld

Het hotel is iets rustiger gelegen (en heeft geen eigen casino), net af de strip maar met een zeer goede verbinding (wandelafstand). Wij hadden een Executive Corner Suite en deze was zeer ruim, met een aparte zithoek, keuken, eetplaats, slaapkamer en badkamer (en een eigen wasmachine en droogkast).
Absoluut een aanrader als uitvalsbasis om Las Vegas te verkennen!

Kamertip: Als je kan neem dan een kamer op een hoger gelegen verdieping, zo krijg je een geweldig uitzicht over Las Vegas.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
3 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Had de kamer iets groter verwacht en een beter uitzicht. Hebben uitzicht op stad centrum geboekt en zitten op de 9e etage tegen een parkeergarage aan te kijken. Best jammer. Voor de rest prima hotel! Goede lokatie en niet zo duur als aan de strip

• Verbleef: september 2014
28 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel is rustig ten opzichte van alle Las Vegas hotels.
Ik vond het hotel mooi en de kamers zijn er ruim wij hadden een city corner suite. Maar ook als je geen citycorner boekt is je kamer ruim en groot.

Er ligt geen casino in het hotel dat maakt het zo lekker rustig. Het hotel is luxe en modern. Ik vond het echt heerlijk vertoeven!

De loopafstand naar de strip is goed te doen. Het ligt absoluut niet ver van de strip af. Je kan ook door het Bellagio lopen of door Crystals via Aria. Kortom goed te doen!

Ik keer zeker terug naar dit hotel. Houd wel rekening met de fee die je in het hotel berekend wordt.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
19 augustus 2014 beoordeeld

Een makkelijk bereikbaar superschoon en heerlijk hotel! Geweldig is de valet-parking, wij verbleven 4 nachten, auto werd gratis geparkeerd! Heerlijk dat er in het hotel geen casino is, dit geeft het hotel een luxueuze uitstraling en rust. Er is een Starbucks en market-café aanwezig, ook een bar. Je loopt via een tunnel zo het Bellagio in. Het personeel is overal even vriendelijk en behulpzaam. Maak eens gebruik van het in-dining breakfast, heerlijke keuzes voor een redelijke prijs. Het zwembad is op warme dagen een verademing, gratis badlakens, en overal mogelijkheid tot het bestellen van drankjes of eten. de fitnessruimte is fijn, aansluitend kun je er heerlijke smoothies drinken. De spa is ook een aanrader, en de salon, de kapster heeft mijn haar werkelijk prachtig in een evening-do gedaan, ze wist meteen wat ik bedoelde. Wij komen hier zeker terug! Het enige minpuntje is wellicht dat wij met onze kinderen waren maar die zouden op een redelijk ongemakkelijk slaapbank moeten slapen. Wij hebben er ter plekke voor gekozen een kamer voor hen er bij te nemen.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie