MGM Grand Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
MGMGrand.com
  • Restaurant
The Mirage Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Mirage.com
  • Restaurant
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
Bellagio.com
Venetian.com
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
New York - New York Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
  • Restaurant
Excalibur Hotel & Casino(Las Vegas)
  • Restaurant
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Mandalay Bay Resort & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
Luxor Hotel & Casino(Las Vegas)
Cancelon
28 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel is rustig ten opzichte van alle Las Vegas hotels.
Ik vond het hotel mooi en de kamers zijn er ruim wij hadden een city corner suite. Maar ook als je geen citycorner boekt is je kamer ruim en groot.

Er ligt geen casino in het hotel dat maakt het zo lekker rustig. Het hotel is luxe en modern. Ik vond het echt heerlijk vertoeven!

De loopafstand naar de strip is goed te doen. Het ligt absoluut niet ver van de strip af. Je kan ook door het Bellagio lopen of door Crystals via Aria. Kortom goed te doen!

Ik keer zeker terug naar dit hotel. Houd wel rekening met de fee die je in het hotel berekend wordt.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
19 augustus 2014 beoordeeld

Een makkelijk bereikbaar superschoon en heerlijk hotel! Geweldig is de valet-parking, wij verbleven 4 nachten, auto werd gratis geparkeerd! Heerlijk dat er in het hotel geen casino is, dit geeft het hotel een luxueuze uitstraling en rust. Er is een Starbucks en market-café aanwezig, ook een bar. Je loopt via een tunnel zo het Bellagio in. Het personeel is overal even vriendelijk en behulpzaam. Maak eens gebruik van het in-dining breakfast, heerlijke keuzes voor een redelijke prijs. Het zwembad is op warme dagen een verademing, gratis badlakens, en overal mogelijkheid tot het bestellen van drankjes of eten. de fitnessruimte is fijn, aansluitend kun je er heerlijke smoothies drinken. De spa is ook een aanrader, en de salon, de kapster heeft mijn haar werkelijk prachtig in een evening-do gedaan, ze wist meteen wat ik bedoelde. Wij komen hier zeker terug! Het enige minpuntje is wellicht dat wij met onze kinderen waren maar die zouden op een redelijk ongemakkelijk slaapbank moeten slapen. Wij hebben er ter plekke voor gekozen een kamer voor hen er bij te nemen.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
7 augustus 2014 beoordeeld

Helaas zijn wij met 3 personen geweest. Voor onze zoon van 16 werd een zitbank omgetoverd tot een bed. Ik heb nooit in mijn leven zo slecht matras ervaren. Je kon elke spiraal voelen! Letterlijk! En dit tenzij de rest uitstekend was: lux uitgevoerde kamer, luxe keuken, zeer comfortabel kingsize bed, ruime badkamer, uitstekend airco.
Omdat er geen casino gevestigd is, is de accommodatie licht en stil. De drukte kan je makkelijk ernaast vinden, via verbindingsbrug. Je zit direct bijna in het midden van de strip.
Het zwembad is klein en heeft geen natuurlijke schaduw. Wel zijn parasols aanwezig, maar daaronder wordt het snel benauwd omdat er geen wind komt.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Alleen vaste bedden zijn in orde.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
8 juli 2014 beoordeeld

In dit hotel voel je je echt een gast. Vanaf het inchecken, maar zeker ook op de kamers. We zaten vrij hoog, op de 63 verdieping, maar dat was geweldig. Dichtbij zitten verschillende casino's als je toch graag naar een casino wil. Het zwembad is simpel, maar mooi.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de Bellagio fonteinen
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met vrienden
31 mei 2014 beoordeeld

Dit hotel is werkelijk fantastisch. Het ligt net naast de strip en via een verbinding met het Belaggio hotel loop je zo naar de fontein. Het heeft geen casino en heeft daardoor een luxe uitstraling. De Spa is een aanrader. Wij sliepen in een panoramic suite met fantastisch uitzicht. Echt een fijne plek om Las Vegas te bezoeken. Super goed!!

Verbleef: mei 2014, reisde met familie
VdaraHotelSpa, Guest Relations Manager van Vdara Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2014

Lieve Elisa D,

Dank u voor het plaatsen van een beoordeling. Ik ben zo blij te horen dat u had een fantastisch verblijf bij ons en waren in staat om voorzieningen zoals onze mooie spa-ervaring. Wij waarderen je kiezen Vdara als je Las Vegas bestemming en hopen dat u weer bij ons blijven in de toekomst!

Conor
Vdara Guest Relations