“Wel leuk, maar te duur”

Siegfried & Roy's Secret Garden and Dolphin Habitat
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 22,00*
Vanaf
Siegfried & Roy's Secret Garden and Dolphin ...
30 mei 2018 beoordeeld

De leeuwen en tijgers zijn erg gaaf om te zien. De dolfijnen zijn eigenlijk niet zo heel spectaculair. Daarnaast is de entree prijs van $22 gewoon te hoog voor wat je ervoor krijgt. Je bent er in een uurtje ook wel klaar mee.

Aan de ene kant moet je dit niet missen als je bij The Mirage bent, maar aan de andere kant vind ik het gewoon te duur voor wat je ervoor krijgt. Overigens kun je via MyVegas regelmatig een 2e gratis kaartje krijgen.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ooit in de 90e jaren naar een show van ze geweest en nu naar hun nalatenschap wezen kijken. Het is leuk om hier een uurtje naar toe te gaan. Dieren zien er goed uit en worden goed verzorgd.

20 maart 2017 beoordeeld

verwacht niet al teveel, en probeer er met een discount naar binnen te gaan. Het is leuk voor de kinderen misschien, maar vond er niet vee aan

21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het geheel met entree naar de dolfijnen en daarna door een andere ingang naar de tijgers zorgde voor een afacheiding tussen de 2 habitats waardoor het echt meer als een tuin ging voelen. De dolfijnen zijn leuk en de tijgers mooi , maar geen $20 dollar waard. Wat minder erg is , is dat het geld wordt besteeds aan de dieren.

Bekijk meer beoordelingen
16 januari 2016 beoordeeld

We gingen hier naar toe met onze gespaarde punten van MyVegas. De wachtrij was lang maar dankzij MyVegas konden we de rij omzeilen. Ze hebben veel witte tijgers en leeuwen. Ook vind je er dolfijnen. Leuk om een uur of zo rond te lopen. Wij kwamen Siegfried tegen en hebben nog een tijdje met hem staan te praten. Een aardige man.

Reizigers die Siegfried & Roy's Secret Garden and Dolphin Habitat bekeken, bekeken ook

In Siegfried & Roy's Secret Garden and Dolphin Habitat geweest? Deel je ervaringen!