38 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 29-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 30-10-21
Hurb
Gratis annuleren tot 30-10-21
Hotels.comUS$ 113
Agoda.comUS$ 113
travelup.comUS$ 131
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

We waren hier voor een kop koffie. Leuk om een keer te doen maar waanzinnig duurt in de nagemaakte eiffeltoren. Is ook meer als restaurant bedoeld.

Een keer gedaan maar daar blijft het bij. De koffie was wel goed.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 26 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit is een goed hotel om in te overnachten op een trip naar las Vegas. De kamers zijn prima verzorgd en de bedden lekker ruim en zacht zodat je kunt overnachten. Je moet wel oppassen dat je niet verdwaald

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wat een plastic veel te massal geen gast gevoel
Doolhof en mega duur voor wat je krijgt
1 x nooit weer
Ligging is zeer centraal
Wijn 15 USD per glas
Ontbijt 35
1 broodje met 1 koffie
Er zijn veel betere hotels in de omgeving

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 11 september 2018

Prima hotel midden op de strip, alles op loopafstand, leuk om te zwemmen onder de Eiffeltoren. Restaurants gemiddeld in het hotel, restaurant aan de strip is goed in Franse stijl. Met een fantastisch uitzicht. Kamers zijn prima en schoon.

Kamertip: Voor het uitzicht is de kant van het zwembad aan te bevelen.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Het is een hotel dat je mag verwachten in Las Vegas. Het is groot, heeft een casino en een mooi zwembad. Het is de perfecte stop als je op reis bent met de camper. Het is dan ook direct aan de strip gelegen en daarnaast ook in het midden van de strip. Het is een ervaring om nooit te vergeten!

Datum van verblijf: september 2017