Eastside Cannery Casino & Hotel
MGM Grand Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 243 per nacht.

Venetian.com
  • Gratis parkeren
Bellagio.com
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 262 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

New York - New York Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

• Restaurant
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Mandalay Bay Resort & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Caesars Palace(Las Vegas)
Priceline
5 april 2017 beoordeeld

We waren hier al eens eerder geweest, toen tevreden en nu weer.
Neem een kamer zo hoog mogelijk.
De hele begand grond is casino, waar gerookt wordt en restaurants.
Hadden we totaal geen last van.
Prachtige zeer ruime schone nette kamer met prima bedden.
Prima douche.
Stukje van de strip af, maar met de auto geen punt.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
2 augustus 2016 beoordeeld

Sinds 1999 ben ik elk jaar meerdere keren in Las Vegas, zowel privé als zakelijk. Na heel wat hotels te hebben bezocht ben ik de laatste jaren fan geworden van de Eastside Cannery. Een hotel/casino wat in het zuidoosten van de stad ligt en welke niet door veel Europeanen wordt bezocht. It's a Local's Place, maar eentje die perfect is voor je Las Vegas trip.

De redenen zijn simpel:
1) Altijd goede kamerprijzen (ook in het weekend)
2) Ruime moderne schone kamers voorzien van gratis en snelle WiFi
3) Parkeren voor de deur
4) Gratis koffie/thee/water op de 3e verdieping tussen 6:00 en 10:00
5) Goed en betaalbaar eten in hun restaurant Snaps
6) Vooralsnog geen Resort Fee

Het is een plek aan de bekende Boulder Strip waar ook andere casino hotels gelegen zijn Sam's Town is de bekendste, maar ook Boulder Station en Arizona Charlie's kun je er vinden. Plekken waar de echte Amerikanen komen. Geen luxe als bij de Wynn, het Bellagio of Caesars. Nee the real thing voor wie dat juist aanspreekt.

Natuurlijk is het hebben van een huurauto een must om er te komen. Ook al stopt er pal voor de deur een bus die je naar de strip kan brengen. Uit oogpunt van gemak is het niet te doen om telkens een lange rit met het OV te moeten maken. Zonde van je tijd die je veel beter kunt besteden in Las Vegas.

Wie zakelijk in Las Vegas vertoeft kan hier geld op zijn of haar reisbudget besparen. Tel daar de moderne kamers bij en je hoeft niet meer op zoek te gaan naar een cheap and decent room op de Strip. Voor zover die er tegenwoordig nog een beetje redelijk te vinden zijn.

Ben je voor de eerste keer in Vegas, kies dan voor een hotel op de overweldigende Strip. Wie Vegas beter wil leren kennen, en ja er is zo veel meer dan Las Vegas Boulevard, is de Eastside Cannery echt een aanrader. Niet voor niets dat heel veel personen hier op tripadvisor eerder al een prima beoordeling hebben gegeven!

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit hotel, Eastside Cannery, uitgekozen voor onze vakantieverblijf in Las Vegas omdat het goed beoordeeld was door TripAdvisor. We komen al tientallen jaren in Las Vegas en waren de laatste jaren meer op zoek naar andere plekken dan alleen de drukte van de Strip. Dit hotel is rustig, niet zo reusachtig groot en heel gezellig. Alles zit er in, je kunt dag en nacht gewoon heerlijk eten en drinken. We kregen ook een upgrade naar een nóg hogere verdieping én ook naar de vóórkant van het hotel waardoor je een mooier uitzicht had. De ontvangst bij het inchecken was ook zeer vriendelijk en ze waren zeer geïnteresseerd in hoe de reis was geweest vanuit the Netherlands en of wij het hotel goed hebben kunnen vinden. Al met al een heel leuk hotel en zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
16 april 2016 beoordeeld

Erg mooi hotel / casino met ruime schone kamers. Zwembad aanwezig, Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Tevens is er een all you caban eat restaurant aanwezig wat erg goed is. Parkeerplaats is aanwezig. Wifi in de kamers is goed en gratis. Hotel ligt 20 minuten van de strip vandaan dus een auto is wel nodig. Supermarket ligt vlakbij. Wij zijn nu 3 keer in dit hotel geweest (2013 / 2014 / 2015) en elke was het weer goed. Dus dit jaar Jun 2016 gaan we weer naar dit Hotel.

Kamertip: Kleine Suite met Bad is top met mooi uitzicht.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
21 februari 2016 beoordeeld

Hotel ligt wat verwijderd van de Strip maar heeft prima kamers, goede voorzieningen en prima mogelijkheden tot eten; all you can eat restaurant in hotel was prima en gezellige bediening en zeer ruime keus.
Jammer date gerookt wordt in Casino, de rooklucht kwam tot onze derde verdieping.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie