FindHotel
eDreamsUS$ 212
travelup.comUS$ 193
getaroom.comUS$ 214
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Bij inchecken hebben de kinderen als verrassing voor een bijzonder schappelijke prijs een upgrade cadeau gedaan . Daarom met 5 personen een suite gehad op de 63e verdieping. Een onvergetelijke ervaring waarbij wij ons een koninklijke familie voelde. Prachtige suite met uitzicht op de strip. Woonkamer, keuken, bibliotheek, 3 slp kamers met jacuzzi. Kortom top. Lokatie is perfect. Geen geluidsoverlast maar wel op loopafstand vd strip. Er rijdt ook nog een gratis pendelbusje eventueel. Hotel met glitter en glamour. Prima publiek. Valletparking heel efficiënt. Vriendelijk betrokken personeel. Aardig zwembad om even te relaxen. Voor ons een TOP ervaring die we nooit zullen vergeten.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 10 april 2019 via mobiele applicatie

Wij arriveerden op een zaterdag, inchecken ging soepel. We kregen de ‘Corner Suite’ op de 40e verdieping en keken uit over Las Vegas. Wij konden ook kiezen voor een kleinere kamer met uitzicht op de strip maar vonden een woonkamer incl. keuken, losse slaapkamer, twee badkamers en een fantastisch uitzicht! Suite was schoon, rook heerlijk fris, netjes en compleet.

Voordeel vonden wij dat het hotel geen casino had. Het was daardoor een stuk rustiger dan de hotels op de strip zelf.

Prijzen van bijv. het eten, de spa, speciale bedjes bij het zwembad waren wel erg duur, maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk!

Datum van verblijf: april 2019
TrumpLV, General Manager van Trump International Hotel Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Dear RoshelleKroon,

Thank you for your recent stay at Trump International Hotel Las Vegas.

I am delighted to learn you had an enjoyable stay in our luxurious hotel. I’m glad our non-gaming atmosphere suited your travel needs.

We look forward to welcoming you again soon.

Sincerely,

Brian Baudreau
General Manager

Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Het incheck systeem van dit 5 sterren hotel ligt eruit, massa’s mensen zitten / liggen al vele uren in de lobby, grote chaos die alleen maar erger en groter wordt.
Het is hier nog erger dan bij een AirPort waar de vluchten zijn uitgevallen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel! Het was onze eerste kennismaking met Las Vegas. Valet-parking is erg fijn, maar geeft wel wat stress aangezien je gelijk alles uit je auto moet halen. En met 6 volwassenen is dat nog al wat. Maar je krijgt van alle kanten hulp. Koffers worden op je kamer gebracht.
Mooie lobby en snelle check-in en vriendelijk personeel. Had bij het boeken aangegeven dat ik graag 3 kamers bij elkaar wilde en daar was keurig rekening mee gehouden. We zaten op de 59e verdieping met mooi uitzicht.
Heerlijke grote kamer met fijne bank, stoelen en bureautje. Heerlijk grote badkamer met gescheiden douche en toilet. Keukentje met koffieapparaat. Heerlijk groot bed, stille airco. Gratis waterflesjes.
Uitcheck vlot en professioneel. Kregen nog extra water mee voor onderweg. Auto was vlot weer terug.
Hotel ligt aan het einde van de strip. Voordeel is dat het wat rustiger is. Geen casino.
Aangezien we in het weekend hier verbleven, waren de prijzen van de overige hotels vrij hoog. Dit hotel viel erg mee in prijs. Even rekening houden dat als je door de mall naar de Strip gaat, dan is de kans groot dat als je ‘s avonds weer terug wilt de mall gesloten is. Die sluit namelijk om 9pm in het weekend.
We komen hier graag terug!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 september 2018

In 2011 16 dagen hier geweest,helaas pas dit jaar weer geboekt!
Bij aankomst weer de over de top entree en lobby,vlotte check in,en toen naar de kamer op de 50e etage.
Bij binnenkomst voelden we ons gelijk thuis,alles zag er nog precies hetzelfde uit als in 2011!!
Het tapijt zag er wat oud uit,de bank had vlekken, de kastenwand ziet er wat oubollig uit,de badkamer spiegel,bladderde, maar toch...heerlijk!
Het bed ligt heerlijk,er is een koelkast,kookplaat,en belangrijk....een koffieapparaat, met elke dag nieuwe cupjes filterkoffie!
Uitzicht op de stad en strip,geweldig!
Bij het ontbijt,weer wennen aan de prijzen,$20 voor een omelet,maar ja ,het is zo makkelijk, even naar beneden,om te ontbijten.

Ook daar trouwens zijn de stoelen wel aan vernieuwing toe!
Zaten verleden jaar in tropicana, dat zat qua prijs bijna gelijk aan trump dit jaar,maar toch als ik moet kiezen,kies ik weer voor trump,de uitstraling van luxe ,zelfs met al de negatieve punten die ik genoemd heb!
Het zwembad is recht toe recht aan, niet zo mooi als tropicana, genoeg bedjes,handdoeken service,bediening bij de bedjes of even wat eten binnen,in de poolbar. Het zwembad ligt op de 1e etage,en was vanwege de wind ,eenmaal gesloten in de middag,er zijn geen gebouwen om het hotel,en de wind vanuit de bergen ,ging flink tekeer bij het zwembad,terwijl er op straat vrijwel geen wind stond.
Al met al waren het weer 15 heerlijke dagen,en mochten we volgend jaar weer naar Vegas gaan, wordt het weer Trump!

Kamertip: Zo hoog mogelijk,en vragen om stripview.
Datum van verblijf: augustus 2018