Beoordeeld op 8 oktober 2017

De kamer was perfect een mooie jacuzzi 3 douches, bed was goed 2 tv mooi uitzicht uitgebreide keuken. Super mooi, geweldige ervaring. Hele goeie faciliteiten bij het zwembad en bij de restaurants. Heel veel luxe in het hotel en er zijn busjes die je heen en weer brengen op de strip om de 15 min.

Echt een aanrader.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
TrumpLV, General Manager van Trump International Hotel Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Dear Petra D,

Thank you for your recent Trip Advisor review regarding your stay at Trump International Hotel Las Vegas.

I appreciate you taking the time to share your experience. I am delighted you were pleased with our well-appointed rooms, roof-top pool and complimentary shuttle services to neighboring hotels. Thank you for your recommendation.

We look forward to welcoming you again in the near future.

Sincerely,

Beoordeeld op 8 oktober 2017

De kamer was ruim en er zat een keukentje bij. Helaas was er geen bestek en servies aanwezig. Volgens de tekst op het kastje kon je hierom wel vragen. Toch wel lastig!
De badkamer was prima en het uitzicht vanuit de gouden ramen was richting zuidkant van de strip. Er is alleen valet parking en je kunt je auto niet zelf even pakken. Vanuit de lobby, loop je zo het winkelcentrum in. Het zwembad is mooi met gratis water, handdoeken en zonnecrème.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Dear Elisabethcm2013,

It is pleasing to know you enjoyed our spacious rooms and roof-top pool. While our in-room kitchens are not stocked, upon request we are happy to pre-stock items prior to arrival or have items delivered after arrival. Our team is available around the clock to assist.

We look forward to welcoming you again the next time your travels bring you to Las Vegas.

Sincerely,

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een stijlvol hotel, echt grote klassen.In las Vegas een uniek hotel. Geen Casino. Bij binnenkomst ruimschoots gelegenheid om in te checken.hulp voor de koffers. De kamer is gigantisch. Valet Parkeren zonder extra kosten. Waanzinnig goed personeel . Wij gaan absoluut terug

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
TrumpLV, General Manager van Trump International Hotel Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Dear Ditta V,

Thank you for your recent stay at Trump International Hotel Las Vegas.

I appreciate you taking the time to share your experience. I’m glad you were pleased with our spacious rooms, non-gaming atmosphere and complimentary valet parking. Thank you for your kind words regarding our staff.

We look forward to welcoming you again soon.

Best regards,

Beoordeeld op 20 mei 2017 via mobiele applicatie

Je komt aan niets tekort erg fijn hotel kan het iedereen aanbevelen. Vooral rust van de strip af maar op loopafstand! Zeker de moeite waard om te boeken niet al te duur aardig persoon en een goed zonnig zwembad

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
TrumpLV, General Manager van Trump International Hotel Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2017

Dear TimHilversum,

Thank you for choosing Trump International Hotel Las Vegas as your home away from home while in Las Vegas.

What a wonderful compliment to read you found we are nothing short of a very fine hotel and you recommend us to everyone. I’m delighted you had an enjoyable stay and had opportunity to take in some sun at the pool.

Best regards,

Beoordeeld op 17 april 2017

THE Trump Tower. Toen wij Vegas binnen reden zagen we hem al schitteren in de verte. Een hotel van ongekende luxe, maar dat is niet zo gek in deze stad. We hadden een prachtige kamer op de 57ste verdieping met jacuzzi en een fenomenaal uitzicht! en dat alles voor een spotprijs. 5 min lopen vanaf de Strip!

Kamertip: Extra hoog, mooier uitzicht.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
TrumpLV, General Manager van Trump International Hotel Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2017

Dear Binneveld,

It is pleasing to read you found our rooms lovely and views of the Strip spectacular. We strive to create positive experiences for our guests, and comments such as yours make it all worthwhile.

We look forward to welcoming you again in the near future.

Warm regards,