“Erg lekker”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Afhalen
Wijk: The Strip
31 mei 2018 beoordeeld

Echt lekkere broodjes hier. En voor een locatie aan The Strip nog eens betaalbaar ook. Voor nog geen $10 heb je makkelijk een koffie + een broodje van het formaat dat je er bijna de gehele dag op kunt leven. Ik ben zelf voor de Tuna Melt gegaan en zie nu op TripAdvisor dat daar meer mensen enthousiast over zijn. Dat kan ik bevestigen, hij is echt heel lekker, zeker de beste Tuna Melt die ik ooit heb gehad. Broodjes waren ook snel geserveerd. Wat mij betreft echt een aanrader.

27 oktober 2016 beoordeeld

niet normaal!! de broodjes zijn verslavend, jammer dat die niet in België zijn anders zat ik daar iedere dag,
goede start om de dag mee te beginnen

2 april 2015 beoordeeld

Even een snelle lunch. Lekkere warme broodjes, verse salades en verse soepen. Even de batterij opladen alvorens The Strip onveilig te maken

14 november 2014 beoordeeld

Best sandwich in the world !

En lekker ontbijt en goede koffie met free refills..Ik ga er altijd elke dag wel ontbijten of tussenndoor een sandwich eten, en ze hebben ook heerlijke wraps !

21 januari 2014 beoordeeld

Op aanraden van vele andere reviewers ben ik voor de Tuna Melt gegaan.
Het is echt de lekkerste sandwich die ik ooit op heb, Subway valt erbij in het niet en alle andere broodjes voor mij ook.
De broodjes zijn met de prijs van circa 7 dollar niet goedkoop, maar zijn het dubbel en dwars waard.

Het is te merken dat Earl of Sandwich een populaire spot is, er stond een lange rij (ongeveer 10 mensen voor me) maar het bestellen gaat snel dus je bent snel aan de beurt.
Bij het bestellen van een broodje krijg je een pieper mee met een lampje, deze gaat knipperen wanneer je broodje klaar is. Zo kan je intussen alvast een plekje zoeken om te gaan zitten.

Enige minpunt is dat de broodjes waarschijnlijk een calorieënbom zijn, omdat er royaal omgegaan wordt met sauzen, kaas en andere ingrediënten.

• Sfeer

Reizigers die Earl of Sandwich bekeken, bekeken ook

In Earl of Sandwich geweest? Deel je ervaringen!