Wiemer
Dordrecht, Nederland

Mooie suite, maar toch

4,0 van 5 bollen21 jun 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wederom een Best Western Plus geboekt. Wij kozen voor de suite met balkon. Echt een mooie kamer. Paar kleine puntjes. De airco lijkt wel een oude diesel , zo veel herrie. De kamer heeft mooie verduistering gordijnen. Jammer dat de deur naar het balkon in de slaapkamer zit met alleen een aggenebbes luxaflex. Helpt niet echt om de kamer donker te maken. Het hotel is mooi met een goed ontbijt. Ook hier jammer van het goedkope plastic bestek. Maar een juiste keuze hotel wannee je ff niet in de drukte van de strip te zitten.
Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Brittany_RS, Best Western Plus Team van Best Western Plus Las Vegas South Henderson, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 jun 2019
Wiemers2014, Ik ben blij dat je je hebt genoten van je kamer. Ik verontschuldig me voor de AC in uw kamer. Dit wordt meteen aan de orde gesteld. We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je algehele verblijf bij ons en we hopen je weer te verwelkomen de volgende keer dat je in de stad bent.
0.5 km van Best Western Plus Las Vegas South Henderson
  • HIExpress.com
9.8 km van Best Western Plus Las Vegas South Henderson
Meer hotels in Henderson bekijken
Beoordeeld op 2 januari 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel. Wij krijgen een upgrade maar een suite erg ruime kamer met (slaap) bank en kingsize bed in afsluitbare kamer. De slaapbank sliep redelijk voor de kinderen. Het kingsize bed super. Alles was netjes en schoon. Goed ontbijt

Datum van verblijf: januari 2019
MayaF376, General Manager van Best Western Plus Las Vegas South Henderson, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Greetings BartVeen!

Happy New Year!
Thank you so much for letting us know your experience during your holiday. We hope that your next trip to Las Vegas you will return and see us again!

Beoordeeld op 24 augustus 2017

Een netjes hotel, goede bedden en behulpzaam personeel. Ik zou het aanbevelen voor een bezoek aan Vegas of de Nationale parken in de omgeving. Ook voor overleg of trainingen een zeer geschikte locatie.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 20 juni 2016

Het hotel voldeed prima aan onze wensen. We waren op doorreis vanuit Grand Canyon naar Sequoia en wilden Las Vegas niet overslaan. Het vreemde was dat TomTom ons naar een locatie stuurde wat een bouwterrein was precies 1 blok van de locatie van het hotel. Verder vind ik Las Vegas een nep stad waar ik niet nog eens naartoe zal gaan.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 27 mei 2016 via mobiele applicatie

Dit was ons eerste hotel van onze rondreis door west-amerika. Makkelijk bereikbaar vanaf het vliegveld van Las Vegas en on route richting de Hoover dam en de grand canyon. Je hebt er op korte rijafstand een grote supermarkt. Zo groot heb ik een supermarkt nog nooit gezien! Door het tijdsverschil met nl was ik al vroeg fris en fruitig voor het begin van onze vakantie. Bed en badkamer waren prima. Je doucht in bad. We hebben s avonds nog even met ons brakke hoofd in de jacuzzi gezeten. Zwembad is relaxt voor een verfrissende duik maar nodigt niet uit om r een dag aan te liggen. Prima starthotel na lange vlucht.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 29 juli 2015 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel. Een gratis nacht gespaard met hotels.com en zodoende een ruime kamer met 2 queensize bedden genomen. Goede bedden, prima wifi en een fijne badkamer. Ook nog een koelkastje op de kamer.

Het hotel ligt net buiten Vegas en in de buurt zijn genoeg restaurants om te eten. Het ontbijt is goed verzorgd. Kan wel wat druk zijn (net te weinig plek gelet op de omvang van het hotel), maar dat is misschien het enige puntje van kritiek.

Datum van verblijf: juli 2015