Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.518)
Beoordelingen filteren
1.518 resultaten
Waardering van reizigers
563
495
228
137
95
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
563
495
228
137
95
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.518 beoordelingen
Beoordeeld op 27 januari 2016

Onze twaalfde stop op onze doorreis op de oude ROUTE 66. We zijn hier drie nachten gebleven op onze rondreis. Het hotel is modern en heeft een marokaanse uitstraling die warm overkomt. Er zijn twee prachtige zwembaden, waarvan een met een water slide. Je kunt prima relaxen aan de pool. Er zijn voldoende ligbedden en gratis handdoeken. Er is ook bediening met eten en drinken aan de pool. De gym van het hotel is ook prima met veel apparaten en gewichten. Er zijn twee restaurants. Rick's biedt je heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Het andere restaurant Marssa heeft sushi en andere oosterse gerechten. Heel lekker, maar wel duur, maar ja je bent dan ook in een luxe hotel. Het ontbijt (niet inbegrepen) is prima. Veel keus en lekker. De kamers zijn ook ruim, prachtig, alle comfort en een mooie badkamer. Een aanrader.

  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Sasha D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 september 2015

Bijna alles aan dit hotel is aangenaam. Het personeel, de geweldige locatie en de voorzieningen zorgen voor een aangenaam verblijf. Ontbijt zowel á la carte als buffet is goed. Het hotel beschikt over 2 zwembaden en een strandje. De zwembaden zijn ruim. Mijn kamer was super schoon met heerlijke bedden.
Minpuntje: om te douchen moet in het bad geklommen worden.
Het grootste zwembad is niet toegankelijk met een lift.

  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Hanni M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juli 2013

We zijn hier drie nachten gebleven op onze rondreis. Het hotel is modern en heeft een marokaanse uitstraling die warm overkomt. De faciliteiten zijn zonder meer goed. Er zijn twee prachtige zwembaden, waarvan een met een water slide. Je kunt prima relaxen aan de pool. Er zijn voldoende ligbedden en gratis handdoeken. Er is ook bediening met eten en drinken aan de pool. De gym van het hotel is ook prima met veel apparaten en gewichten. Er zijn twee restaurants. Minpuntje was de bediening in Rick's de eerste avond. Het hoofdgerecht werd voor onze neus gezet, terwijl we nog niet eens klaar waren met ons voorgerecht. Het andere restaurant Marssa heeft sushi en andere oosterse gerechten. Heel lekker, maar wel duur. Het ontbijt (niet inbegrepen) is prima. Veel keus en lekker.

Verbleef: juli 2013, reisde met familie
1  Bedank Xander F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 11 oktober 2017

  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lovely V, Public Relations Manager van The Westin Lake Las Vegas Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinLake L, General Manager van The Westin Lake Las Vegas Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken