“Gastvrije gastronomie”
Beoordeling van Restaurant Meliefste

Restaurant Meliefste
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Wolphaartsdijk
31 mei 2018 beoordeeld

Voor de tweede keer naar Meliefste geweest. De eerste keer hebben we genoten en nu was het weer meer dan goed! Na eerst vijf of zes kleine hapjes vooraf - stuk voor stuk smaakbommentjes - genoten we van en vijf gangendiner. Kraakverse producten die met veel liefde worden bereid en opgediend. Makreel, tongschar, paling, lam en kaas. Zo opgeschreven lijkt het gewoon, maar onder leiding van Thijs Meliefste worden er verrukkelijke gerechten van gemaakt. Samen met het bijpassende wijnarrangement wordt het compleet. Verrassende wijnen waar de sommelier boeiend over kan vertellen. Als laatste een compliment voor het jonge bedienend personeel. Bekwaam, ad rem, prettig in de omgang. Wij komen zeker weer een keer genieten in Meliefste

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Topzaak die 16,5 van gault & milliau meer dan waard - klienteel voornamelijk belgen die met plezier de afstand afzeggen voor zoveel culinair genot - unieke ervaring - topteam

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lunch gehad
Met zeilboot in haventje aangemeerd en dan lunch 4 gangen
Super bediening en lekkere gerechtjes wij komen zeker terug
Prijs kwaliteit zeker goed op dit niveau

27 mei 2018 beoordeeld

Zeer arbeids intensieve keuken, alles op smaak,presentatie top,heel vriendelijk zaal personeel, bedankt voor uw gastvrijheid,en tot weerziens.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk gegeten bij Meliefste. Prachtige gerechtjes van de bovenste plank. Mijn vriendin had ipv een wijnarrangement een alcoholvrij arrangement. Resultaat: fantastische drankjes op basis van fruit en kruiden. En ja: ze vervolmaakten de smaaksensatie van de gerechtjes.
Voor de wijnen gold dit ook, hoewel ik ook graag zie dat de wijn los van de gerechten ook fantastisch zijn.
De bediening was ontspannen, attent en informatief. De locatie, aan de jachthaven in Wolphaartsdijk is prachtig. En een plusje voor de parkeergelegenheid. Het is toch lekker dat je na een rit van 2 uur meteen je auto kwijt kunt.

Reizigers die Restaurant Meliefste bekeken, bekeken ook

In Restaurant Meliefste geweest? Deel je ervaringen!