“leuk weekend met overnachting en activiteiten”
Beoordeling van Kanoa Outdoor & Events

Kanoa Outdoor & Events
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Wolphaartsdijk
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Wij zijn een outdoor en evenementencentrum gelegen aan het Veerse Meer. Van een dagje uit tot kinderfeestje en van een schoolreisje tot bedrijfsuitje. Van kano-varen tot katapult bouwen en schieten, van SUP-varen tot Archery tag, van vlot bouwen en varen tot touw parcours over het water. En natuurlijk nog een heleboel meer. Welkom bij KANOA Outdoor & Events!
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten, Kluisjes / opslag, Parkeergelegenheid kinderwagens, Voedsel te koop
31 mei 2018 beoordeeld

Heel ontspannen sfeer, leuke activiteiten, fijne tenten om te overnachten en veel eigen vrijheid. Als er een probleem was, werd daar meteen mee geholpen en erg gezellige ontspannen mensen.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik sluit me aan bij de positieve commentaren. Vriendelijke mensen. Mooie organisatie. En lekker gegeten en gedronken. Het eten was zelfs een stuk beter dan je in de meeste snackbars kan vinden. Bedankt voor de leuke dag op deze mooie locatie. Doe zo verder.

25 april 2018 beoordeeld

Van te voren heldere afspraken gemaakt met kanoa. Deze werden goed nagekomen. De groep kreeg eerst duidelijke instructie van de instructeurs. Daarna ontspannen het water op onder begeleiding van de eigen leidinggevenden van de club. Iedereen kon uitgebreid genieten. Twee uur was zeker de moeite. De liefhebbers konden hun gang gaan en wie al eerder stopte kon lekker ontspannen op de basis waar we vertrokken. Heerlijke middag gehad! Iedereen genoten!! Droge kleding en onderkleding echt aan te bevelen!

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze tweede dag van het schoolkamp gaan we al jaren naar Kanoa. Een dag waar de kinderen altijd intens genieten! Afwisselende activiteiten, goede begeleiding en het zonnetje maakte deze dag weer een feestje!

Bekijk meer beoordelingen
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden een leuke dag gehad bij Kanoa. Goede begeleiding en in ontspannen sfeer. Lekkere broodjes bij de lunch en prima koffie.

Reizigers die Kanoa Outdoor & Events bekeken, bekeken ook

In Kanoa Outdoor & Events geweest? Deel je ervaringen!