“House Stinjan”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Apartment 1726

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
“House Stinjan”
Beoordeeld op 27 juni 2016 voor een verblijf in Juni, 2016

Geweldige appartement. De eigenaars zeer vriendelijk, de locatie is prima (dicht bij de bakker en een miniwinkel). Heel rustig, mooie tuin met bloemen.De appartement is prima, schoon en met alles wat je nodig hebt. Afstand naar de strand 5 minuten met de auto of 7-8 min te voet.
Ik zou zo weer terug gaan.Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen (7 en 10 jaar)

Reisgroep: Uitgebreide familie
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren