“Mooie locatie, lekker gegeten”
Beoordeling van Restaurant Oranjeplaat

Restaurant Oranjeplaat
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Arnemuiden
Keukens: Nederlands
5 weken geleden beoordeeld

Na een dagje rond en op het Veersemeer, heerlijk gegeten bij Restaurant Oranjeplaat. Mooi gelegen aan het Veerse Meer, groot terras. Wij ( 4 personen) kozen voor mosselen. De mosselen van Prins en Dingemanse werden geserveerd in een 2 persoons pannetje, met 2 sausjes en frietjes. Mosselen ( 21 euro p.p) waren voortreffelijk, goed formaat. Lekker wijntje erbij, genieten. Bediening was niets op aan te merken. Derhalve aan te bevelen, wij komen terug

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld

Het oog wil ook wat en vanaf je tafel heb je een mooi zicht op de jachthaven en de boten die in- en uitvaren.
Wij gingen voor mosselen die heerlijk waren en zelfs de frieten konden de Belgische norm aan. Een echte mosterdsaus echter behoorde niet tot de basiskennis van de kok.
Het ijsdessert was overvloedig. Als je zondigt moet je het ineens goed doen vonden wij.
Het klopt dat de vriendelijkheid afhangt van wie je bediend. We hebben hier zowel een onvriendelijke kelner als een vriendelijke kelnerin meegemaakt.
We waren met een groepje van 6 personen.

23 augustus 2019 beoordeeld

Wij probeerde te reserveren voor een groep van 16 mensen om 14.30 uur om 's avonds te eten en dit was niet mogelijk. We dronken terwijl iets met 16 en de servies was erg onvriendelijk en zelfs voor 16 mensen tegelijk van drank te voorzien was moeilijk zijden ze letterlijk want hadden ze 10 min. werk mee. Dit restaurant is daarmee zeker een no go wat mij betreft!

23 augustus 2019 beoordeeld

Kelner werkt hier tegen zijn zin niet vriendelijk bij het opnemen van de dranken. Nadien hadden we graag met onze groep (12 volwassenen en 4 jeugd) gereserveerd om te eten later die avond maar dit was niet mogelijk omdat we met meer dan 12 personen waren (zelfs niet als we op voorhand zouden beslissen wat we willen eten)

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was erg lekker. Geweldige locatie ook. Personeel mwah en we moesten vrij lang wachten op ons eten.
Ik had zelf iets hogere verwachtingen van dit restaurant

Reizigers die Restaurant Oranjeplaat bekeken, bekeken ook

In Restaurant Oranjeplaat geweest? Deel je ervaringen!