Rita G
Dendermonde, België

Uitstekend hotel op een mooie locatie

4,0 van 5 bollen20 mei 2024 beoordeeld
Heel mooi hotel met moderne kamers, mooi restaurant met lekker en verzorgd eten. Vriendelijk personeel in het hele hotel. Mooie locatie met verschillende buitenterrassen, speeltuin, fietsenberging en parking. Uitgebreid ontbijtbuffet.
Jammer dat 2 opdiensters in het restaurant geen nederlands praten. De andere 2 opdiensters spraken wel nederlands.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Uitstekend hotel op mooie locatie met zicht op veerse meer.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
Restaurant
Middelburg Interieur Kamers Familie Badkamer
Geen aanbetaling vereist
Restaurant
ApartHotel Waepen van Middelburg, streetview
Arneville Interieur Zalen A
Geen aanbetaling vereist
6.9 km van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer
Meer hotels in Arnemuiden bekijken
Beoordeeld op 17 mei 2024

Top hotel restaurant
Zeer ruime proper kamers die zeer goed schoongemaakt worden
Lekker ontbijt
Lekkere menu's voor diner
Goede vriendelijke bediening
De fitnes is ook leuk
Buitenterras is ook leuk vertoeven met mooi uitzicht over het meer

Beoordeeld op 12 mei 2024 via mobiele applicatie

Prachtige locatie met hoekkamer zicht op het meer. Fantastisch, rustgevend.
Eten was heel lekker maar dikwijls waren er dingen niet meer te verkrijgen. Veel jonge meisjes in restaurant met weinig kennis Nederlandse taal. Overal heel netjes behalve de tafels in het restaurant. Borden etc werden afgehaald maar meermaals aan tafel gezet die niet was proper gemaakt, nog plekken van vorige op en dat zou voor zo'n hotel niet mogen.. voor de rest was het wel een geweldige ervaring.

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 24 april 2024

Mooie locatie, nette moderne kamer ,goed sanitair en prima uitzicht.
Restaurant, bar sfeervol met ook weer prachtig uitzicht. helaas is het eten niet bijzonder, en de keuken sluit al om 9 uur wel zeer vriendelijke medewerkers en goed ontbijt.

Kamertip: Keuken Restaurant gaat om 9 dicht.
Beoordeeld op 16 april 2024

We waren met 3 koppels op fiets 3 daagse. Heel leuke locatie, mooi uitzicht ! Mooie ruime kamers met zicht op het Veerse meer, uniek .... maar niet netjes gepoetst , bad was nog vettig van vorige bezoeker (we zijn dan maar dreft en sponsjes gaan kopen om het deftig te reiningen) . Vrienden van ons sliepen op een kamer waar de matras volledig doorgezakt was, de hele nacht geen oog dicht gedaan , als we de dag nadien naar een andere matras vroegen gingen ze kijken wat ze konden doen .... nisk dus ! Bij het ontbijt waren het witte en bruine brood heel leker . Dekleine broodjes waren voorgebakken en veel te hard . Weinig variatie in vers fruit.
Bij het onthaal de 1ste dag en bij het uitchecken te laatste dag hadden we een vriendelijke dame maar daar tussenin dames die er niet veel zin in hadden. Het personeel hangt maar wat rond .... waar we gewoon zijn van in Zeeland altijd heel vriendelijk ontvangen en bediend te worden was het nu heel wat minder.
Goede parking en goede berging voor de fietsen .
Jammer dat een hotel met zo mooie kamers en locatie niet meer energie steekt om alles tip top in orde te brengen.

Beoordeeld op 30 maart 2024 via mobiele applicatie

Ik had een high tea geveild bij vakantie veilingen. Dit kost normaal 24,- pp. Ik verwacht voor die prijs verse hapjes. Alleen de soep "leek" vers en de rest van de hapjes was niet handmate maar van een groothandel of supermarkt. Geen verse thee maar zakjes en het personeel is niet 1 keer aan onze tafel geweest.

Kamertip: Als je gewend bent om verse en handmate producten te ontvangen bij een high tea, dan moet je niet hier zijn.
Datum van verblijf: maart 2024