18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een prachtige locatie aan het Veerse Meer. Wel afgelegen, maar als je houdt van de rust en de natuur zit je er goed. Alles oogt nog nieuw en proper. Het personeel is vriendelijk, de kamers ruim en efficïent ingedeeld. We zaten op begane grond, aan het water, kamer 102.
Enige minpuntjes:
- we misten een plankje in de douchecel om douchespullen op te zetten
- Een deur voor de badcel zou wenselijk zijn.

Prijs/kwaliteitverhouding vonden wij nu goed €122,95 voor 1 nacht incl. ontbijt.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg duur,we hadden een Swinkels biertje en een port,met bittergarnituur,voor €17.50 .veel geld, jammer, terwijl je op een terras in Middelburg een De Koning bier met een port en een spa rood,plus een plate met olijven ,brood drie soorten pesto en ham ,zalm , kip relatief veel minder betaald

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima fletcher hotel. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Kamer is goed, ook is er een mogelijkheid tot koffie. Echter was de temperatuur in de kamer wel erg koud. Geprobeerd om de verwarming aan te zetten, maar zelfs op 28 graden bleef tie maar koude lucht blazen. Toen ik de koeling/verwarming helemaal had uitgezet werd het eindelijk wat warmer. Restaurant was redelijk, waarom: eten smaakte goed maar bediening was onder de maat (40 minuten wachten op een Spa-rood?!). Op deze 2 punten (kamertemperatuur/bedoening restaurant) na, was het een goed verblijf. Ik ben van mening dat hieraan makkelijk gewerkt kan worden en zodoende het concept compleet maken

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijke lunchgerechten. we hadden Clubsandwich en broodje Thais rundvlees. keurig verzorgd. vriendelijke bediening maar mag iets vlotter met drank brengen. leuk terras zo aan het water om te eten en wat te drinken.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
12 april 2018 beoordeeld

Mooi hotel, ligt aan het water wel afgelegen .
Is pas een half jaar open, personeel enrg vriendelijk en behulpzaam.
Ruime kamer en mooi ingericht.
Bedden lagen heerlijk , zag er schoon en verzorgd uit allemaal , zowel de kamer als in het hotel

Kamertip: Wij keken op de zijkant van hotel, wel aan het water. Mooi om zo wakker te worden, winkels in de omgeving en andere plaatsen.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner