Gray Wolf Inn and Suites
Moose Creek Inn(West Yellowstone)
  • Gratis parkeren
Best Western Weston Inn(West Yellowstone)
  • Gratis parkeren
Kelly Inn West Yellowstone(West Yellowstone)
  • Gratis parkeren
ClubHouse Inn West Yellowstone(West Yellowstone)
  • Gratis parkeren
Yellowstone West Gate Hotel(West Yellowstone)
  • Gratis parkeren
The Historic Madison Hotel(West Yellowstone)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Best Western Desert Inn(West Yellowstone)
BestWestern.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 391 per nacht.

Brandin' Iron Inn(West Yellowstone)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotwire.com
  • Gratis parkeren
Yellowstone Park Hotel(West Yellowstone)
Cancelon
Cancelon
6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt motel, geschikt voor als je op doorreis bent.
Schone, ruime kamers. Op loopafstand van een McDonalds en van straten met winkels en restaurants. Ingang van Yellowstone Park op slechts 2 minuten rijden. Er wordt ook een ontbijt geserveerd.

Verbleef: juli 2016
Kaylee P, Manager van Gray Wolf Inn and Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

Hello Hiske8,

Thank you for your review!

We appreciate you sharing your thoughts with us. We use guest feedback to make valuable improvements. We wish you safe travels and hope to see you again very soon.

Kaylee J.

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn tevreden over dit hotel! We werden na het inchecken gebeld op de kamer of onze kamer naar wens was...de wasserette is gratis en er zijn voldoende machines..het ligt perfect bij het park..het ontbijt was voldoende keus..het personeel is zeer vriendelijk en je kan de hele dag koffie halen in de hal..kortom.. perfecte 2 dagen wat ons betreft.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Hello Shams M,

Thank you for your review, we truly appreciate your feedback. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us, please come back and see us again soon!

Kaylee J.

5 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt heel dicht (+/- 0,6 Mi) van de west ingang van het Yellowstone park, dus heel eenvoudig!

De kamers zijn ruim, wij verbleven er met 2 volwassenen en 2 tieners.

'S morgens is er het ontbijt, basic maar wel met alles wat je verkiest! Er is geen restaurant!

Kort gezegd. Ideaal om het bezoek aan Yellowstone te doen.

Verbleef: augustus 2015
Evan_Tennant, Manager van Gray Wolf Inn and Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2015

Hello,

Thank you for your review. We wish you safe travels and hope to see you at The Gray Wolf Inn and Suites again very soon!

Evan T.

23 juli 2015 beoordeeld

Prima simpel hotel in west Yellowstone. Dit is een plaatsje net buiten het park. Hotelkamers zijn normaal ingericht. Schoon. Gratis simpel ontbijt. Het hotel heeft een indoor zwembad. Stadje zelf is erg touristisch. Prima hotel als basis voor meerdaags bezoek aan Yellowstone park

Kamertip: Beneden verdieping
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Kinsey W, Manager van Gray Wolf Inn and Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2015

Hello Sangam2013,

Thank you for your recent review and choosing to stay with us at the Gray Wolf Inn & Suites. We appreciate you taking the time to share your thoughts and are pleased to hear your enjoyed your stay. We hope you had a wonderful trip to Yellowstone and can make your way back for another visit in the future!

Best,

Kinsey W
Gray Wolf Inn & Suites

19 december 2014 beoordeeld

We verbleven hier 3 nachten begin mei , met 2 volw. En 2 tieners. We hadden eigenlijk bij het hotel ernaast gereserveerd, maar daar bleek het zwembad dicht te zijn. En heeft dat hotel heel netjes met dit hotel alles opgelost. Heerlijk dat we een keuken hadden. Haalde beneden ons ontbijt en konden dat lekker in onze keuken opeten. Ontbijt kan wel beter. Vriendelijk personeel. Alles schoon
Lekker warme jacuzzi . Dicht bij de ingang van het park. We keken zo het wolven verblijf in. Auto in de garage.

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie
Evan_Tennant, Manager van Gray Wolf Inn and Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2015

Hello Sacha70,
thank you for your review!