3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 10-12-21
Traveluro
StayForLong
Beoordeeld op 17 juli 2017

Uitstekend hotel, ruime parkeergelegenheid, hotel ligt aan een rustige straat in een rustig gedeelte van West Yellowstone. Op loopafstand kan je naar het centrum met een ruime keuze aan restaurants en bars. Ook het IMAX theater is op loopafstand bereikbaar. Kleinere ontbijtruimte, ontbijt is wel inbegrepen in de kamerprijs. Schone en ruime kamer met ruime badkamer. Binnen 5 minuten ben je met de auto vanuit het hotel bij de west ingang van Yellowstone Park.

Datum van verblijf: juni 2017
Bree A, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Hello John,

Thank you for the great review and for staying with us at Yellowstone Park Hotel. We hope you had a wonderful experience and we hope to see you again in the future.

Best,
Bree A.

Beoordeeld op 20 september 2016 via mobiele applicatie

Hebben hier twee nachten geslapen. Prima hotel net naast het centrum. Prima kamers en bedden. Grote ontbijt ruimte en redelijk ontbijt. Alleen jammer dat het kamermeisje zelf maar besluit het 'niet storen bordje' aan je deur te hangen zodat ze niet hoeft te poetsen.

Datum van verblijf: september 2016
Kaylee P, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Dear MarcoBox69,

Thank you for your review. We truly appreciate your feedback. We hope you had a great time adventuring in the park!

Regards,

Kaylee J.

Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met goede bedden. Leuke binnenkomer: een knuffel van een beest wat voorkomt in het park, die je mee naar huis mag nemen. Dichtbij zijn leuke restaurantjes te vinden. En je krijgt 10% korting op vertoning van je keycard bij het restaurant van het Holliday Inn hotel. Je bent binnen 5 minuten bij de ingang van het park.

Datum van verblijf: mei 2016
Kaylee P, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2016

Dear Margo B.,

Thank you for your review, we truly appreciate your feedback. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us, please come back and see us again soon.

Regards,

Kaylee J.

Beoordeeld op 17 oktober 2015

Dit hotel ligt in een rustig deel van de stad. De kamer was ruim en netjes, net als de badkamer. In het hotel waren goede voorzieningen zoals gratis WIFI en een zwembad. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 27 maart 2015

Het Yellowstone Park Hotel is een heel goede uitvalsbasis voor en bezoek aan Yellowstone. Je bent vlakbij de ingang van het park. Het is een heel ruim hotel met prima kamers. Ook het zwembad is goed. In de nabijheid zijn voldoende goede restaurants.

Datum van verblijf: september 2014
Kinsey W, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2015

Hi Istatwetta,

Thank you for your review of the Yellowstone Park Hotel! We appreciate you taking the time to share your thoughts with us and we are happy to hear that you enjoyed your stay. We hope you had a wonderful trip and we look forward to seeing you again in West Yellowstone in the future!

Best,

Kinsey W