20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier twee nachten geslapen. Prima hotel net naast het centrum. Prima kamers en bedden. Grote ontbijt ruimte en redelijk ontbijt. Alleen jammer dat het kamermeisje zelf maar besluit het 'niet storen bordje' aan je deur te hangen zodat ze niet hoeft te poetsen.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Kaylee P, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2016

Dear MarcoBox69,

Thank you for your review. We truly appreciate your feedback. We hope you had a great time adventuring in the park!

Regards,

Kaylee J.

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met goede bedden. Leuke binnenkomer: een knuffel van een beest wat voorkomt in het park, die je mee naar huis mag nemen. Dichtbij zijn leuke restaurantjes te vinden. En je krijgt 10% korting op vertoning van je keycard bij het restaurant van het Holliday Inn hotel. Je bent binnen 5 minuten bij de ingang van het park.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Kaylee P, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2016

Dear Margo B.,

Thank you for your review, we truly appreciate your feedback. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us, please come back and see us again soon.

Regards,

Kaylee J.

17 oktober 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt in een rustig deel van de stad. De kamer was ruim en netjes, net als de badkamer. In het hotel waren goede voorzieningen zoals gratis WIFI en een zwembad. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
27 maart 2015 beoordeeld

Het Yellowstone Park Hotel is een heel goede uitvalsbasis voor en bezoek aan Yellowstone. Je bent vlakbij de ingang van het park. Het is een heel ruim hotel met prima kamers. Ook het zwembad is goed. In de nabijheid zijn voldoende goede restaurants.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Kinsey W, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2015

Hi Istatwetta,

Thank you for your review of the Yellowstone Park Hotel! We appreciate you taking the time to share your thoughts with us and we are happy to hear that you enjoyed your stay. We hope you had a wonderful trip and we look forward to seeing you again in West Yellowstone in the future!

Best,

Kinsey W

24 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel ligt gunstig bij de west ingang van het fantastische Yellowstone. De kamers zijn ruim en net. Het zwembad is erg mooi en ligt mooi tegen de bergen,helaas alleen een binnenbad. Extra leuke service was dat er post voor ons is afgegeven van een stelletje dat we kende en dat er een paar dagen eerder had geslapen. Ze moeten de moeite toch maar willen doen. Werd zelfs bij uitchecken nog gecheckt of we het ontvangen hadden.

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Evan_Tennant, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2014

Hello Annie,
Thank you for your review!