travelup.com
Destinia.com
Traveluro
StayForLong
Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met goede bedden. Leuke binnenkomer: een knuffel van een beest wat voorkomt in het park, die je mee naar huis mag nemen. Dichtbij zijn leuke restaurantjes te vinden. En je krijgt 10% korting op vertoning van je keycard bij het restaurant van het Holliday Inn hotel. Je bent binnen 5 minuten bij de ingang van het park.

Datum van verblijf: mei 2016
Kaylee P, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2016

Dear Margo B.,

Thank you for your review, we truly appreciate your feedback. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us, please come back and see us again soon.

Regards,

Kaylee J.
Customer Service Manager
Yellowstone Park Hotel

Beoordeeld op 17 oktober 2015

Dit hotel ligt in een rustig deel van de stad. De kamer was ruim en netjes, net als de badkamer. In het hotel waren goede voorzieningen zoals gratis WIFI en een zwembad. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 27 maart 2015

Het Yellowstone Park Hotel is een heel goede uitvalsbasis voor en bezoek aan Yellowstone. Je bent vlakbij de ingang van het park. Het is een heel ruim hotel met prima kamers. Ook het zwembad is goed. In de nabijheid zijn voldoende goede restaurants.

Datum van verblijf: september 2014
Kinsey W, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2015

Hi Istatwetta,

Thank you for your review of the Yellowstone Park Hotel! We appreciate you taking the time to share your thoughts with us and we are happy to hear that you enjoyed your stay. We hope you had a wonderful trip and we look forward to seeing you again in West Yellowstone in the future!

Best,

Kinsey W
Customer Service Manager
Yellowstone Park Hotel

Beoordeeld op 24 augustus 2014

Het hotel ligt gunstig bij de west ingang van het fantastische Yellowstone. De kamers zijn ruim en net. Het zwembad is erg mooi en ligt mooi tegen de bergen,helaas alleen een binnenbad. Extra leuke service was dat er post voor ons is afgegeven van een stelletje dat we kende en dat er een paar dagen eerder had geslapen. Ze moeten de moeite toch maar willen doen. Werd zelfs bij uitchecken nog gecheckt of we het ontvangen hadden.

Datum van verblijf: augustus 2014
Evan_Tennant, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2014

Hello Annie,
Thank you for your review!

Beoordeeld op 15 juni 2014

In dit hotel hadden we een standaard double queen kamer. Keurig schoon en goede bedden. Elke dag werden de gebruikte handdoeken gewisseld ondanks dat we ze netjes hadden opgehangen. Keurig maar had niet gehoeven. Het hotel heeft gratis WiFi en gratis ontbijt. En voor Amerikaanse begrippen een goed ontbijt. D.w.z. English muffins, diverse soorten brood, wafels, oatmeal, diverse sapjes, koffie/thee, vers fruit. Alles werd door Leesha keurig steeds aangevuld. Enige minpuntje wat wij ondervonden was het 's ochtends "dieselen" van de touringcar bus(sen) die naast het hotel stonden. Hier zou het hotel wel iets van kunnen zeggen.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de beneden verdieping grenzend aan de parkplaats achter het hotel. Waar dus de touringcar bussen geparkeerd stonden. Niet plezierig.
Datum van verblijf: juni 2014
Evan_Tennant, Manager van Yellowstone Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2014

Thank you for the review, we appreciate guest feedback very much. We will make sure and pass your compliments along to Leesha.