Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.151)
Beoordelingen filteren
1.151 resultaten
Waardering van reizigers
535
378
173
41
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
535
378
173
41
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.151 beoordelingen
Beoordeeld op 19 juni 2013

3 nachten gelogeerd voor een slordige 750 $. Vrij aan de prijs voor wat je krijgt, het was inderdaad dicht bij de ingang van Yellowstone park, maar voor de rest geen waar voor je geld. De laatste nacht ging om 12 uur het brand alarm af, we hoorden van andere mensen op de gang dat iemand nog brood in de toaster had gestopt, en dit stond in brand. We hebben niemand van het hotel gezien en ook geen brandweer. Het stonk ontzettend naar verbrand brood op de hele beneden verdieping. Niemand van het hotel management heeft ook maar enig excuses aangeboden voor de overlast, maar wel de rekening onder de deur geschoven.

Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Colleke36
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Don and Sally H, General Manager van Kelly Inn West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2015
Google-vertaling

Sorry we missed responding to this review. It did not show up until long after your stay, possibly due to the language difference.

We're sorry that we did not apologize to you directly when the fire alarm was set off late at night because of another guest's actions. In fact, different guests actually pulled other alarms when they smelled the smoke from the burnt bread in the toaster and their actions caused repeated alarms which delayed our ability to resolve the issue quickly. Of course our primary concern was determining if there was an actual fire and getting our guests to safety if such a condition existed. As soon as we discovered the actual problem, our next concern was getting the alarms shut off, making sure that anyone stuck in the elevators was released and attempting to make sue that every guest understood that it was not a real fire so that they did not have to go outside and stand in the rain while we evacuated the building. It took well over an hour to get everything back to normal with over a hundred guests crowding into the lobby asking questions and then complaining that they were disturbed when they were told that it was not a fire.

The fire alarm system is required by law to protect our guests from real emergencies, but due to the nature of the system, it also can be set off by guests who do foolish things which are out of our control. We apologize that you were inconvenienced by the alarm but glad that it was not a real fire and that no one was hurt which is the most important reason for having an alarm system. I'm sorry that we did not have anyone who was able to communicate in your own language if you missed any of the information that was provided during the heat of the situation.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 november 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JanetG2208, General Manager van Kelly Inn West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 november 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JanetG2208, General Manager van Kelly Inn West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 november 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JanetG2208, General Manager van Kelly Inn West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 november 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JanetG2208, General Manager van Kelly Inn West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken