“Heerlijke lunch”

Akrogiali
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Myrtos
Keukens: Grieks
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

2x 's middags gegeten. Alles was lekker. Heel vriendelijk personeel en eigenaar. De eigenaar spreekt en begrijpt quasi geen engels maar de ober, een Pakistaan, doet dat voortreffelijk.

Datum van bezoek: september 2020

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man en ik hebben hier geluncht omdat we van hun strandstoelen gebruik maakten.
Het eten was erg lekker, de gehaktballetjes zijn een aanrader!
De bediening is erg plezierig en het uitzicht over zee is prachtig!
Een adresje om vaker naar toe te gaan. De dinerkaart zag er ook prima uit!

Datum van bezoek: juni 2017
26 juni 2017 beoordeeld

Deze taverne aan het water gelegen is een gewone taverne zoals er velen zijn. Niets speciaal of spectaculair, gewoon lekker, eerlijke kretenzische gerechten, voor een eerlijke prijs met een vriendelijke service

Datum van bezoek: juni 2017
12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al een aantal jaren in mirtos en gaan hier vaak eten. Heerlijk en klassiek Grieks eten. De eigenaren en bediening zeer aardig en niets is teveel gevraagd. Echt een aanrader en dit alles aan het strand.

Datum van bezoek: mei 2017
18 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, prima en heerlijke maaltijden, twee maal gegeten en steeds goed, echte Griekse smaak en gast vrijheid.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Akrogiali bekeken, bekeken ook

Myrtos, Ierapetra
Mirtos, Lasithi Prefecture

In Akrogiali geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.