10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt perfect als men yellowstone wilt bezoeken. De kamer is perfect en groot genoeg met alles voorzienigen . Het personeel is zeer behulpzaam en doen alles om je te kunnen helpen want wij hadden een tv die geen geluid had. Ze gingen meteen op zoek naar een andere kamer voor ons en vonden dat niet nodig en de dag er na hadden ze een nieuwe voor ons neer gezet. Parkeerplaats vind men rondom het hotel en de wifi is soms wat traag. En de ontbijtruimte is ook wat aan de kleine kant. Maar verder rest een aanrader dit hotel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your good review. I hope the rest of your stay went well.
Laura, GM

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel met gratis en goed ontbijt ongezellige eetzaal. Ook hier werden we onthaald met warme chocolate chip koekjes. Ontbijt typisch Amerikaans. Kamers zijn ruim en netjes en schoon. Op kamer is koelkast. Er is geen magnetron aanwezig. Personeel erg vriendelijk !

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

Thank you for your review. I am glad you enjoyed the cookies and your stay with us. Safe travels.

15 juni 2016 beoordeeld

Goed gelegen hotel met gratis warm-koud ontbijt, gratis internet en ook drink- en eetgelegenheid. Gratis parkeren aan het hotel. In het restaurant-bargedeelte kan je vele opgezette dieren bewonderen, met als uitschieter een monsterlijk grote grizzly. Het diner hebben we in het stadje zelf genomen in de Iron Horse bar and grille, lekker op het buitenterras met zicht op de Yellowstone-river en de ijzeren brug.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
30 september 2014 beoordeeld

Goed hotel met aangename kamers. Wel wat gehorig en wering uitzicht. Eenvoudig ontbijt is inclusief. Prima wifi. Vrij parkeren is rondom mogelijk. Personeel behulpzaam. Op korte afstand van ingang van Yellowstone park.

Kamertip: Dineren kan uitstekend aan de overkant bij Yellowstone Mine.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2014

I am glad you enjoyed your stay with us. Thank you and safe travels.

17 juni 2014 beoordeeld

Prima Motel vlak voor de deur van Yellowstone noord. Ruime kamers , goede bedden en uitstekende wifi. Personeel meer dan vriendelijk , gezellige bar en heerlijke nachos. Barman heeft ons goede adviezen gegeven wat wij konden bekijken op onze eerste dag in het Yellowstone. Lekker uitgebreid ontbijt .Kortom een aanrader.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2014

We are glad you enjoyed your stay with us. Hopefully we will see you again in the future. Safe Travels.