Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Hotel met gratis en goed ontbijt ongezellige eetzaal. Ook hier werden we onthaald met warme chocolate chip koekjes. Ontbijt typisch Amerikaans. Kamers zijn ruim en netjes en schoon. Op kamer is koelkast. Er is geen magnetron aanwezig. Personeel erg vriendelijk !

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

Thank you for your review. I am glad you enjoyed the cookies and your stay with us. Safe travels.

Beoordeeld op 15 juni 2016

Goed gelegen hotel met gratis warm-koud ontbijt, gratis internet en ook drink- en eetgelegenheid. Gratis parkeren aan het hotel. In het restaurant-bargedeelte kan je vele opgezette dieren bewonderen, met als uitschieter een monsterlijk grote grizzly. Het diner hebben we in het stadje zelf genomen in de Iron Horse bar and grille, lekker op het buitenterras met zicht op de Yellowstone-river en de ijzeren brug.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 30 september 2014

Goed hotel met aangename kamers. Wel wat gehorig en wering uitzicht. Eenvoudig ontbijt is inclusief. Prima wifi. Vrij parkeren is rondom mogelijk. Personeel behulpzaam. Op korte afstand van ingang van Yellowstone park.

Kamertip: Dineren kan uitstekend aan de overkant bij Yellowstone Mine.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2014

I am glad you enjoyed your stay with us. Thank you and safe travels.

Beoordeeld op 17 juni 2014

Prima Motel vlak voor de deur van Yellowstone noord. Ruime kamers , goede bedden en uitstekende wifi. Personeel meer dan vriendelijk , gezellige bar en heerlijke nachos. Barman heeft ons goede adviezen gegeven wat wij konden bekijken op onze eerste dag in het Yellowstone. Lekker uitgebreid ontbijt .Kortom een aanrader.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2014

We are glad you enjoyed your stay with us. Hopefully we will see you again in the future. Safe Travels.

Beoordeeld op 27 juni 2013

Mooi hotel op een goede locati. We waren daar voor de derde keer in zes jaar. We zijn zeer tervreden. Het ontbijt is goed geregeld. Alleen de familie kamer, die wij altijd boeken, (met 2 slaapkamers) is gehorig omdat die langs het trappenhuis zit en de muren zijn niet zo dik, dus je hoort iedereen naar boven lopen. Verder is het perfect, schoon en personeel behulpzaam. Ik vond het alleen jammer dat de jacuzzi is vervangen door tafeltennistafel en biljarttafel.

Kamertip: niet langs het trappengat kiezen
  • Verbleef: juni 2013, reisde met familie