“Heel lekkere Rib-eye”

The Raven Grill
Geclassificeerd als nr. 7 van 36 Restaurants in Gardiner
Keukens: Steakhouse
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bar/restaurant met heel vriendelijke bediening. Lekkere steak gerechten. En het is aan te raden voor deze gerechten te kiezen.

22 augustus 2016 beoordeeld

Lekker eten aan de rand van het park, goede steaks, lekkere vis.
Correcte en vriendelijke bediening.

30 juni 2016 beoordeeld

Ze hebben een hele uitgebreide kaart. Naar aanleiding van de prijs had ik meer verwacht. Het eten was niet vies maar de smaak en hoeveelheid kan beter vooral voor dat geld. Daarnaast werk ik gek van de serveerster die om de 5 minuten kwam vragen of alles goed was.

28 juni 2016 beoordeeld

Er is voldoende keuze op de kaart, vooral pasta's. De bediening was in opleiding en deed haar uiterste best om goed voor te komen. Echter 10 keer vragen of alles naar wens is, is een beetje overdreven. Het eten smaakte wel, maar voor dit geld had ik wat meer verwacht.

22 mei 2014 beoordeeld

bestelde een ribeye steak. Mag rustig wat vet aan zitten maar niet alles!
"chef" een wat slordig persoon vond toch dat het goed was, eigen keuze zoals hij zei en wilde niets doen. Kreeg bij mijn voorgerecht, een zeer simpele salade geen andere dressing als de azijn dressing die "home made "was. Normaal in de VS is ook blue cheese, ranch of italian.
Veel te dure wijn voor de kwaliteit die men bood. Moest uiteindelijk hele rekening voldoen om geen herrie te krijgen.
Bij navraag bij locals bleek het restaurant ook geen al te beste reputatie te hebben. Een NO GO place.

In The Raven Grill geweest? Deel je ervaringen!