Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.698)
Beoordelingen filteren
4.698 resultaten
Waardering van reizigers
2.468
1.356
498
241
135
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.468
1.356
498
241
135
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.698 beoordelingen
Beoordeeld op 28 november 2017 via mobiele applicatie

Het Hyatt ligt direct aan de Missisippi River en the Arch! Uitstekend hotel met ervaren, rust uitstralende en service gerichte receptiemedewerkers. Keurige ietwat kleine kamer maar schoon en modern. Zelf parking onder het hotel is met 27 dollar te doen rekening houdend met de locatie.

Verbleef: november 2017
Bedank hano254
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 december 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel. Ligging is fantastisch naast de arch. Parkeren kan onder het hotel. Bij ons vol of in de nabij gelegen garage.
Kosten vallen erg mee. Fijne kamer met erg god bed. Ontbijt bij Starbucks. Fitness ruimte mooi groot en rustig. Aanrader!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Bedank Paul K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hyatt-MGMT, Guest Relations Manager van Hyatt Regency St. Louis at The Arch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hyatt-MGMT, Guest Relations Manager van Hyatt Regency St. Louis at The Arch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hyatt-MGMT, Guest Relations Manager van Hyatt Regency St. Louis at The Arch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken