“Heel lekker”
Beoordeling van 't Frietamientje

't Frietamientje
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Oedelem
6 augustus 2018 beoordeeld

Goede service en lekkere frietjes veel keuze in burgers, slaatjes en huisgemaakte gerechten. De trio van kroketjes is een echte aanrader.

23 juni 2017 beoordeeld

zeer lekkere frietjes, grote porties, zeer goede hamburgers , propere frituur , vriendelijke en snelle bediening. Een echte aanrader !!!

22 november 2016 beoordeeld

Ook voor een gewone biefstuk friet wordt je hier prima bediend. De saus naar keuze is heel lekker, een beetje frietjes bij vragen is geen probleem. Echt een stijlvolle zaak en dit voor een degelijke prijs.

31 oktober 2016 beoordeeld

Samen met de familie een frietje stekken in 't Frietamientje. Ruime plaats om te genieten van lekkere frieten. Vriendelijk in bediening. Blijkbaar werkt de afzuiging niet overal even goed in deze open keuken, daar we een lichte verbrande geur waarnamen van de grill voor de bicky burgers. De bicky burger van de zoon was evenwel perfect gegaard. De portie frieten was overweldigend. Alles samen we hebben ons buikje rond gegeten met voortreffelijke frieten en bijhorende snacks.

20 augustus 2016 beoordeeld

restaurantjes in de buurt waren op verlof of hadden sluitingsdag. dan maar naar de frituur.......
geweldige ervaring. 't frietamientje staat sindsdien steeds op de planning als we logeren in de bergvallei. lekkerste frietjes ooit !

Reizigers die 't Frietamientje bekeken, bekeken ook

Beernem, West-Vlaanderen

In 't Frietamientje geweest? Deel je ervaringen!